Daj mu szansę: Planetside 2

Twoja_Stara dnia 20 listopada, 2013 o 15:58    23 

Jeśli Battlefield wydaje Ci się za mały, Titanfall zbyt odległy, lubisz walkę w pojazdach jak i na piechotę, szukasz fajnej społeczności i namiastki taktycznej walki w polu oraz epickich bitew, to może spróbuj Planetside 2?
Dobra, nie jestem od PR Sony Online Entertainment, więc nie będę więcej słodził, z resztą nie jestem w tym dobry.
Pewnie większa część z was miała okazję już przetestować PS2 i wyrobiła sobie lepsze lub gorsze zdanie, jednak polecam odświeżyć ją sobie, bo niedawno wszedł patch optymalizacyjny który usprawnił rozgrywkę. Wiem, że rzesza osób dała sobie spokój z Planetsidem na starcie, bo 5-10 FPS w walce traci jakikolwiek sens, jednak te czasy już za nami. Gra śmiga naprawdę ładnie, mam znów 60 klatek i ogólnie jest fajnie.
Dla tych którzy wcześniej o niej nie słyszeli:
Planetside 2 to połączenie pierwszoosobowej strzelanki ze stałym, zmieniającym się światem który znamy z gier MMO. Działa w systemie Free 2 Play, jednak bez sztuczek typu “zapłać będziesz lepszy”, jedynie pieniążkami możemy skrócić sobie drogę do innych broni, wszelkie ulepszenia wpływające na rozgrywkę zdobywamy za xp zgromadzone przez granie.
Rozgrywka opiera się na trybie dominacji terenu, przez zdobywanie baz, na trzech kontynentach na których jednorazowo mogą przebywać tysiące osób w ramach jednego serwera.

Poniżej wklejam link referencyjny, który da nowym graczom dodatkową broń na start oraz boost xp, oraz do oficjalnej europejskiej strony gry:

referral

http://planetside2.eu

Gra jest też do znalezienia na Steamie.

Dodatkowo, polecam subreddit /r/planetside dla spragnionych więcej informacji.

PS. Jeśli ktoś chce wiedzieć, gram po stronie Terran Republic na serwerze Miller pod nickiem TwojaMatka, pozwolę sobie dodać jeszcze że grywam tam razem z S3Mem, którego nick to SEMoslaw. Miller jest spadkobiercą najbardziej hardcorowego serwera z Planetside 1, Wernera i grają na nim naprawdę dobre drużyny, żeby nie mówić że najlepsze 🙂

Dodaj komentarz



23 myśli nt. „Daj mu szansę: Planetside 2

  1. Nitek De Kuń

    …bo 5-10 FPS w walce traci jakikolwiek sens, jednak te czasy już za nami.

    Ile to jest to “już” ? Dopiero teraz ten patch zapewnił taką poprawę? Nie śledzę tematu, ale gdzieś widziałem, że było to niedawno. tylko to trochę czasu upłynęło w takim razie.

  2. Mindestens

    Te frakcje to mają jakieś znaczenie, że piszesz, że grasz po tej i po tej stronie, czy to tylko inny kolor tekstur? Słyszałem, że to jakiś tam conquest, coś tam się zyskuje za kontrolę terenu globalnie, pierdu-pierdu, ale czy to ma jakiś wpływ, że po którejś ze stron gra wyraźnie więcej ludu albo coś?

    1. Marcin O

      @Mindestens

      Grałem na samym początku jak jeszcze nie sknocili FPS-ów 😛
      Różnice pomiędzy frakcjami były naprawde widoczne i odczuwalne. Szybkość poruszania , siła rażenia broni, opancerzenie pojazdów, ich zwrotność i takie tam pierdy.
      Chcesz być szybki i zwrotny Twoje bronie będą słabsze a pojazdy słabiej opancerzone. Chcesz być tankiem, proszę bardzo będziesz miał dużą siłę ognia i opancerzenia ale będziesz czuł te kilogramy i nie poskaczesz jak Robocop.
      I na pewno jest olbrzymia frajda z atakowania i bronienia baz. tłumy ludzi przez duże T atakujący i broniący. Szał bitewny jest spoko.
      Mnie trochę odbiło to, że faktycznie można pograć bez kasy ale exp szedł strasznie wolno gdy gra się w pojedynkę z mało ogarniętym zespołem.
      Ps. a odnośnie różnorodności jednostek to jest to taki troche BF
      Snajperzy, technicy, ciężko zbrojni, i assaulci 😛
      jednostki to czołgi , lekkie czołgi, pojazdy transportowe opancerzone, quady, myśliwce, 3 osobowe maszyny szturmowe i duże transportowce uzbrojone po zęby, wszystko z możliwością modyfikacji

    2. Twoja_Stara Autor tekstu

      @Mindestens

      Tak, maja, ale to jest dosc skomplikowane.
      Podstawowa roznica lezy w broniach:
      TR: szybkostrzelne i wieksze magazynki generalnie, za to mniejszy damage
      VS: troche mniej szybkostrzelne laserowe dzidy z malym recoilem i szybkim czasem przeladowania
      NC: wolniejsze, ale najmocniejsze , chociaz maja tez bronie ktore dorownuja szybkosci TR.
      Pojazdy i ich umiejetnosci specjalne:
      TR: ma czolg z dwiema lufami, najbardziej szybkostrzelny / potrafi sie zakotwiczyc i wtedy strzela naprawde szybko
      VS: czolg slizgacz, moze jezdzi na boki, najlepszy do szybkich manewrow / ma dodatkowe przyspieszenie
      NC: najtwardszy czolg / posiada dodatkowo aktywowana tarcze
      Jednostki MAX (piechota w egzoszkielecie)
      TR: miniguny i umiejetnosc zakotwiczenia co daje boot do szybkostrzelnosci
      VS: pew pew lasery i super OP umiejetnosci ZOE, ktora daje mu boosta do mobilnosi i damagu, ale zwieksza przyjmowane obrazenia
      NC: ma po trzy shotguny na rece, ktore wycinaja cale sklady i aktywowalna tarcze

      Procz tego roznice w latadlach i inne mniejsze.

      Do tego roznica w populacji serwerow tez daje sie odczuc, gdy jest jednych za duzo robi sie niewesolo, ale SOE pracuje nad balansem i poki co jest rowno.

  3. Sadhu

    Twoja_Stara to teraz powinieneś założyć squad ludzi, których zwerbowałeś swoim propagandowym artykułem w podziemnej prasie i nauczyć nas w to grać. Biega i strzela się fajnie, ale jestem zagubiony w gąszczu tych wszystkich ludzi i okienek menu.
    Czy gra ma sensowną komunikację głosową i gdzie się zapisać do kumatej ekipy?

    O sobie powiem, że umiem grać zespołowo i mam aktualnie dużo czasu.

  4. truten_org

    Próbowałem mniej więcej przez tydzień, dosyć dawno. Duże odległości, bez zgranego teamu bezsensowna bieganina, zerg atakuje, wycina, posuwa się dalej, w innym miejscu zerg przeciwnika robi to samo. Przez tydzień może ze dwa razy utworzyła się jakaś linia frontu, wtedy było nawet przyjemnie. Można pograć, ale rewelacji nie ma.

Powrót do artykułu