Lichdom: Battlemage – na szybko

mokraTrawa dnia 29 sierpnia, 2014 o 14:39    11 

Szybkie wrażenia z Lichdoma.

Pozycja jakoś nie nagłośniona u nas, przez długi czas w Early Access w końcu pokazała swoje oblicze. Brat zajarany takimi klimatami zakupił, zobaczyłem jak gra, spodobało mi się i wsiąkłem. Wrażenia szybkie, bo grałem ledwie kilka godzin, a szkoda żebyście przeoczyli jeżeli ciągnie Was do takich produkcji.

ss_9dc26587744173de441c8aa2eb89c8e308ed0e13.1920x1080

Wcielamy się w bohatera/kę, któremu porywają żonę/siostrę i szukamy zemsty. Potężny mag daje nam bransolety i czyni z nas swojego smoka (taki tytuł bojowego maga), a konkretnie to mam podejrzenie że jesteśmy jego zwierzakiem na którym eksperymentuje, ale nie ważne! Pozwala nam się zemścić, więc idziemy.

Jako mag czarujemy (wow!). Wykorzystujemy żywioły jak ogień, lód, błyskawicę itd. Dodatkowo aby czary były mocniejsze wprowadzono crafting, czyli tworzenie własnych kombinacji zaklęć. Mieszamy podstawę, dodajemy efekty, zasięg itd. Wszystko jest ładnie opisane, więc nie pogubimy się. Jest to fajne, ale w sumie nie najważniesze!

ss_bd55d8493a2369ff48fe73e7860b5b6cedfa4f0e.1920x1080

Ważne jest że grając czujemy się jak pieprzony mag bojowy. Idziemy jak czołg, palimy wszystko co stanie na naszej drodze. I to uczucie jest świetne. Pierwszy raz spotykam się z takim przedstawieniem czarodziejów w grze. Każde zaklęcie ma w sobie moc i siłę. Jak rzucamy to czuć że leci ta kula ognia i jak kogoś dotknie to ma przesrane. Tak samo z obszarówkami. Czysta poezja! To jest największa siła gry. Dodatkowo są bloki, które musimy zgrać z uderzeniem wroga, wtedy nie dostajemy obrażeń, a dodatkowo rozchodzi się fala np ognia (jeżeli taką magię mamy wybraną).

Do tego wygląda świetnie. Lokacje, gra świateł, styl – razem wygląda to pięknie. Ok jak skończę to może coś więcej napisze, bo może później jest nudno, albo tracimy moce i zostajemy motylkiem, ale póki co jest bardzo miodnie. Dla chętnych do obejrzenia materiał Jima Sterlinga.

Dodaj komentarz



11 myśli nt. „Lichdom: Battlemage – na szybko

    1. mokraTrawa Autor tekstu

      @hfn

      wolne w jakim sensie? bo wolne nie jest 🙂 owszem rzucenie czaru chwilę trwa, potrzebuje pauzy na naładowanie sie, ale przeciwnicy biegają normalnie i jak wyskoczy później kilku w jednym momencie to robi się ciepło

      ale ja nie gram w strzelanki, wiec może faktycznie jest dla takich osób wolne, nie wiem

Powrót do artykułu