Natural Selection 2 – boski update

aryman dnia 28 lutego, 2013 o 23:19    12 

Czy świetna gra może stać się jeszcze lepsza? Cóż, wydaje się, że tak.

Unknown Worlds właśnie wydali duży bezpłatny patch (dodatek?) – tzw. Gorgeous update, który dodaje do gry nową mapę (podobno najbardziej wizualnie wysmakowaną z wszystkich dotychczas udostępnionych) oraz kilka interesujących opcji:

 

– jako przeciwwagę dla phase gate'ów (zapewniają teleportowanie między lokacjami) budowanych przez Frontirsmenów istota zwana Gorgem (Kharaa) uzyskała możliwość budowania podziemnych tuneli łączących dwa punkty mapy. Co ciekawe – marines mogą przemieszczać się tunelami obcych (kosztem powolnej korozji pancerza);

– Gorge otrzymał możliwość spawnowania tzw. Babblersów (max. 9 sztuk jednocześnie), które mogą atakować marines lub przyczepić się do wskazanej jednostki obcych stając się organicznym pancerzem reaktywnym;

– na pancerzu EXE można teraz mocować nową potężną broń – railgun. Trafiony z niego Skulk zachowuje się niczym arbuz postrzelony z M95…

– dopieszczeniu uległ silnik graficzny i kod sieciowy;

– twórcy zasugerowali również kilka innych niespodzianek oraz drobne zmiany w balansie.

Zapowiedź patcha możecie obejrzeć na poniższym filmiku.:

 

 

Czy wspominałem już, że wszystkie te opcje i nową mapę posiadacze Natural Selection 2 otrzymają gratis? 

 

BTW – z okazji wielkiego patcha NS 2 przez cały weekend będzie na Steamie sprzedawane z rabatem 50%!!! Ruszajcie, kupujcie, potem podziękujecie, że Wam poleciłem 😉 Teraz, albo nigdy. Kolejna wyprzedaż pewnie dopiero latem.

Więcej przeczytasz: {“examplelinkURL_item”

Dodaj komentarz



12 myśli nt. „Natural Selection 2 – boski update

  1. LiberNull

    Wciąż waham sie z zakupem. W NS1 długo sie zagrywałem, szczególnie że był mod a raczej totalna konwersja w uniwersum obcego. A jak widzę moding 2 ogranicza sie do skinów :/ Wygląd marinsów a szczególnie ich hełmy są paskudne.

    Zasłyszałem też że ma koszmarną optymalizacje :C Ary jak z tym jest?

    1. aryman222 Autor tekstu

      @LiberNull

      za bardzo tych modów nie śledzę, ale chyba ze 2 mapy od community są na zaawansowanym etapie. jest też mod zmieniający specjalny tryb widzenia Kharaa (zamiast szaro pomarańczowych barw – barwy niemal naturalne, natomiast jednostki dodatkowo podświetlone). nie wiem co tam jeszcze w trawie piszczy, bo gra jest tak miodna, że póki co nie odczuwam potrzeby poprawiania czegokolwiek (skinów, widzenia etc), a mam już ze 100 h na liczniku.

      co do optymalizacji – tez słyszałem różne legendy na ten temat. na pewno gra potrafi przyciąć klatki podczas szturmowania baz. kilkanaście jednostek, różne kolorowe fajerwerki – muli. tyle, że zderzenie mas trwa 20-30 sekund, potem większość nie żyje i walczą najwięksi. także dla mnie performance nie jest problemem (a mam core2 duo e8400, gtx 570, 8 GBAM), bardziej lag (net mam taki jaki mam). lag czasem nie pozwala trafić bronią zasięgową w ruchomy cel (kiedy gram Gorgiem). jeśli obawiasz się o skuteczność obniżoną klatkami/lagiem to się nie martw – w tej grze nie celuje się w głowę tylko w środek jednostki/struktury, tam zadajesz najwięcej obrażeń. nie jest trudno wycelować w środek 🙂

    2. aryman222 Autor tekstu

      @LiberNull

      hełmy są paskudne, ale nie w hełm celujesz, także z czasem nie zwracasz uwagi. mam wrażenie, że na gameplayu z dodatku widziałem nowy hełm… ale mogłem się przewidzieć.

      kto jak kto, ale Ty Liber, fan Obcych i gracz w NS1 – tę grę pokochasz. spójrz na to jak sie porusza gościu Fadem – [url=”http://www.youtube.com/watch?v=PwrO2jNZLp4″]LINK[/url] . napisał, że nie jest PRO, ale jak dla mnie to opad szczeki. w zasadzie jest nietykalny. jest co szlifować 🙂

Powrót do artykułu