Kino nieme – Deadlight

Nitek dnia 29 października, 2012 o 8:15    24 

Na seans zaprasza Randy i jego znajomi nieumarli.

Deadlight to dość ciekawe spojrzenie na zombie apokalipsę. Ciekawe, bo nikt jej jeszcze nie pokazał tego w formie platformówki, widzianej z boku, w stylu Mario – lewy do prawego. Po drodze prócz typowych zagadek, jak coś ominąć, żeby nas nie zabiło, czy to zwisające kable z prądem, czy też grupkę zombie, będziemy też zombie ciachać na plasterki przy pomocy topora strażackiego. Broń również znajdzie miejsce w naszym ekwipunku, niestety nie wiem ile jest ich rodzajów, bo sam strzelałem tylko z rewolweru.

12.png

Całość prezentuje się dobrze, choć gra nie ustrzegła się błędów przy przenoszeniu z XBOXa 360 (tam jest dostępna od 1 sierpnia). I tak, by grę w ogóle uruchomić, konieczna jest zmiana języka Windowsa na angielski, co i tak nie pomoże na brak dźwięku w cut scenkach – a szkoda, bo prezentowane są w formie ruchomych komiksów. Dodatkowo gra wykorzystuje Unreal Engine, co oznacza tyle, że mimo dość ubogich ustawień opcji graficznych (suwak od ustawień low do high), zawsze można poszperać w pliku .ini.  Zatem jeśli ktoś czekał, żeby gra w ogóle wyszła na PC, niech poczeka jeszcze trochę do pierwszej łatki (już w drodze)

13.png

Poniżej zobaczyć możecie czystą rozgrywkę od początku gry, bez wstawek, bo po co miałyby być skoro i tak nie ma w nich dźwięku. Po seansie będziecie wiedzieli czego mniej więcej po grze się spodziewać, a ja nie zanudzam was więcej tylko wracam do Seattle, żeby zobaczyć dokąd gra mnie zaprowadzi i czy tym razem uda mi się przeskoczyć na drugą stronę ulicy, niekoniecznie wpadając w grupkę zombie poniżej.

14.png

Zapraszam zatem na Kino Nieme, gdzie słychać tylko zombie krzyk.

 

 
To poniekąd eksperyment taki – Kino nieme – filmiki bez komentarza. Jeśli macie uwagi, jeśli się nie podoba – dajcie znać. Może wcale nie chcecie gameplay'u czystego 'patrzyć'.

EDIT: filmik już w stereo i w Technikolorze

Dodaj komentarz



24 myśli nt. „Kino nieme – Deadlight

        1. Nitek Autor tekstu De Kuń

          @k0d

          haha 😀
          nie, coś po renderze nie poszło.
          Filmik normalnie ma dwa kanały, dopiero drugi wywaliło w kosmos po obróbce (wstawieniu planszy tytułowej i wywaleniu niemej cut scenki z końca, bo nagrałem niechcący). Się robi, więc do 30min max powinno być ma YT

  1. Rattie Rat

    Co do dźwięku w filmikach. Podczas filmiku spróbuj zminimalizować grę i ponownie do niej powrócić. Powinno podziałać.
    Co do samej formy. Skoro już robisz let’s play, to chyba lepiej z komentarzem. Same gameplay’e można obejrzeć przecież sobie na YouTubie. A słuchanie czyjegoś komentarza jest moim zdaniem ciekawsze 😉

    1. Nitek Autor tekstu De Kuń

      @Rattie Rat

      tu akurat nie działa 🙂
      poczekam na patcha 🙂

      zdania są podzielone co do komentarza w takiej krótkiej formie. zresztą co ja mam dograć? moje ochy i achy zaskoczenia na zombiaki? To było nagrane właściwie pierwsze odpalenie gry. Nie za wiele da się wtedy powiedzieć 🙂

            1. Nitek Autor tekstu De Kuń

              @Rattie Rat

              powinienem się chyba czuć obrażony…

              [url=”http://www.youtube.com/watch?v=65jUa5DMyZE&feature=share&list=UUthuma44JAkAOPgaASIj-nA”]Filmik nr 1[/url]
              [url=”http://youtu.be/GoNePdNF888″]filmik dwa[/url]
              [url=”http://youtu.be/wBbCSh3Ty0s”]filmik trzy[/url]
              [url=”http://youtu.be/y7Sx9dutPg8″]cztery[/url]

              tak, wszystkie byly na gikzie… teraz pokazałeś mi słuszność robienia filmików z komentarzem, czy bez… 😛

  2. teekay

    Ten filmik tylko mi przypomniał jak bardzo brakuje mi gier na miarę Flashbacka czy Another World. Czyli trochę bardziej poważnych niż Raymany i trochę mniej nastawionych na zręczność, a bardziej na zagadki logiczne. I trochę dłuższych niż Limbo. ;p
    A co do nowej formy filmików – bardzo fajnie, że kombinujesz z konwencją. Akurat w tym wypadku wg mnie taka forma jak najbardziej się sprawdza. ^ ^

Powrót do artykułu