Godzina z twórcą DayZ, mówiącym o DayZ

Nitek dnia 3 września, 2012 o 7:42    5 

Dean "Rocket" Hall opowiada co czeka nas w pełnej wersji DayZ.

Dean Hall udzielił godzinnego wywiadu serwisowi IGN. Poniżej filmik gdzie możecie posłuchać Deana (zaczyna się około piątej minuty).

 

 
Podsumujmy co też czeka nas w temacie pełnej wersji DayZ:
– zmienione inventory (również dlatego, że gra być może pojawi się na konsolach), ponieważ dotychczasowy wygląd był ograniczony interfacem Army i nie mógł wyglądać inaczej.
– gracze będą mogli zmieniac skiny postaci , dojdą kurtki i inne elementy stroju.
– dojdą nowe budynki do których można wejśc
– mapa zostanie przeprojektowana, dojdą nowe tereny, będą podziemia
– cena będzie niska, żeby gra dotarła do większej ilości graczy
– poprawiona stabilność gry (wyeliminowanie wszelkich glitchy graficznych, lepszy system wykrywania oszustw i wywalania graczy)
– zombie będą trudniejsze do zabicia.
– nowe bronie – pojawią się jeszcze w darmowej wersji moda.
– nowe punkty spawnu – także pod ziemią, w lochach czy piwnicy co odmieni początek rozgrywki i sprawi ją bardziej nieprzewidywalną.

Czekacie na pełną wersje? Ja czekam, ale głównie ze względu na poprawki, które ma przynieść.

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Godzina z twórcą DayZ, mówiącym o DayZ

  1. thiefi

    Lubię czytać o tym modzie i oglądać screeny, wyobrażam sobie wówczas ten świat, gloryfikuję moda w wyobraźni, że jest faktycznie jak piszą, ze sie walczy o żywność, o broń, lekarstwa i wszędzie klimat zaszczucia.
    Wszystko pryska jak włączam gameplaye , bo tam gra wydaje się pusta, nudna , a zombiaki wyglądają jak pracownicy banku w gajerach.

    Ponadto czasy, kiedy siedziało sie 15 minut w krzakach w OFP/ARMA żeby patrol przeszedł już mineły i nie mam tyle cierpliwości.
    Może jak mod będzie komercyjny, a na mapę Czarnorusi wpuszczą 200 zamiast 50 graczy, do tego zrobią z 2000 unikatowych miejscówek na napie, to wówczas chętnie to ogram.

    Nie mniej coś świeżego, ciekawego i w otwartym świecie. Mogliby MMO z F2P tego zrobić, za realną kasę byś zamawiał dropy sprzętu z nieba, a kto nie chce płacić niech szuka po szopach 🙂

    1. gra1980

      @thiefi

      Gameplay na tubie nie oddaje miodności tej gry.
      Thiefie jak zrobisz sobie zaplanowaną wycieczkę po Czarnorusi, znajdziesz podczas niej sprzęt z górnej półki np dalmierz + świetna broń powiedzmy z AWSem i zapasem amunicji a do tego w skrytce będzie schowany uaz już z zapasowymi częściami w bagażniku + inne zaopatrzenie to 15 min w krzakach gdy będziesz miał przeczucie lub będziesz pewny, że ktoś na Ciebie poluje to nic, naprawdę Nic, najgorzej powstrzymać drżenie rąk i kołatanie serca…

      Gra daje rady nawet w wersji alpha, a emocje w niej osobiście nie mogę porównać do żadnej innej a w trochę gier w swoim życiu grałem…

  2. Aganesst

    Gram w DayZ już gdzieś 2 miechy i nie nudzi mnie ta gra 😉 wg mnie powinni usunąć nowoczesne snajperki i termowizję. Humanity? ehh teraz to polega na tym, że jeśli ktoś jest hero to jest też bardziej wyszukanym celem dla bandyty. Nie ma jednoczenia się z przypadkowym graczem (chociaż zdarzają się przypadki – ale takie rzeczy poruszę być może w moim pierwszym tekście na gikz) – jest za to adrenalinka kiedy widzisz trzech typów uzbrojonych po zęby którzy przebiegają obok Ciebie, a Ty starasz się aby Cię nie przylukali. Jest też satysfakcja gdy odwalisz gości którzy czaili się na Ciebie. Ile razy to ręce dygały po akcji gdzie padło mnóstwo ofiar. Ale czy aby na pewno tylko gracze mieli być w tej produkcji zagrożeniem? Zdania o DayZ i tak nie zmienię. Jest to świetny tytuł, który idealnie wpasowuje się w barwy Army 2.

Powrót do artykułu