Parę ujęć z bety Titanfall

Nitek dnia 14 lutego, 2014 o 21:00    38 

Połapałem kilka obrazków. Delektujcie się.

Klikanie LPM na obrazku powiększa. Działa! Musiałem przyciąć.

TitanFall 2014-02-14 19-41-38-187 TitanFall 2014-02-14 19-43-01-563 TitanFall 2014-02-14 19-43-28-819 TitanFall 2014-02-14 19-46-37-846 TitanFall 2014-02-14 19-47-02-870 TitanFall 2014-02-14 19-47-56-568 TitanFall 2014-02-14 20-09-17-478 TitanFall 2014-02-14 20-13-55-290

Nie wiem ile procent tekstur jest w wersji na PC (w X1 było to 25%), ale mało. Chała oddzielana mechanicznie. Łapane na GTX 780, suwaczki stały na największej wartości. W sumie niewiele połapałem, ale postaram się zaktualizować.

Dodaj komentarz



38 myśli nt. „Parę ujęć z bety Titanfall

  1. BlahFFF

    Source – w sensie wieku silnika + lenistwo i stosunkowo szybka rozgrywka zeby to zamaskowac i gotowe.

    Swoja droga, pistolet z auto-aimem jest zabawny w treningu. W samo multi jeszcze nie gralem, ale jesli bedzie rownie skuteczny to nie bedzie przyjemnie.

    Hmm, http://www.youtube.com/watch?v=R2BPpHLu5EQ – chyba jednak przesadzili z tym pistoletem. Z drugiej strony, technologia tak poszla do przodu, ze juz nawet celowac nie trzeba ;P

  2. mokraTrawa

    Słychać masę narzekania, że słabo, grafa beznadziejna, że 6 vs 6, że nie ma destrukcji otoczenia, a ja obstawiam, że będzie hit. Wystarczy że na youtubie zaczną grać i będzie im się podobało, a póki co twitter ćwierka pozytywy

  3. MusialemToPowiedziec

    Na RPSie coraz więcej ludzi się przekonuje, że to jednak nie Fail. Że “trzeba pograć, by zauważyć, że to nie jest tylko-CoD, ale CoD w którym nie tylko jest ruch poziomy, ale też pionowy, a ciasne korytarze to nie miejsca na rzucanie granatów, tylko miejsca, w którym ZDOLNY gracz odbijając się od ścian wejdzie w 5 sekund na dachy budynków”.

    Mirror Edge z karabinami.

          1. MusialemToPowiedziec

            @Piter Fersin

            Hype był, może nie z aktorami jak w CoDzie, ale całkiem sporo się o nim gadało (poza CoDem i BFem to jeden z niewielu FPSów, w które nie grałem, a o których wciąż pamiętam, że wyszły jakoś ostatnio, więc jakiś hypik musiał być). Tyle że gra miała sporo bugów i była zwyczajnie niedokończona, przez co ci co kupili pograli i przestali, jednocześnie mówiąc “nie brać” tym, którzy się wahali.

            To jeszcze nie były czasy wydawania Early Access – teraz mieli by szanse na graczy – patrz BF4. 🙂

Powrót do artykułu