Czy Wasz sprzęt da radę? Sprawdźcie.
Minimalne wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines:
- system operacyjny Windows XP (Service Pack 3);
- dwurdzeniowy procesor Intel;
- 2 GB pamięci RAM;
- 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
- karta graficzna NVIDIA GeForce 8500 lub ATI Radeon HD 2600 (256 MB);
- karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c.
Zalecane wymagania sprzętowe Aliens: Colonial Marines:
- system operacyjny Windows XP (Service Pack 3), Vista lub 7;
- czterordzeniowy procesor Intel taktowany częstotliwością 2,3 GHz;
- 2 GB pamięci RAM;
- 20 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym;
- karta graficzna NVIDIA GeForce GTX560 lub ATI Radeon HD 5850 (512 MB);
- karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX 9.0c.
Premiera 12 lutego.
Patrząc na wygląd gry, to i tak wygórowane wymagania.
@Kirq
Ale biorąc pod uwagę aktualne trendy to raczej niskie. Nie ma się jednak co dziwić. W końcu konsole nie są demonami wydajności to i port nie powinien zabijać pod tym względem.
Dla mnie najbardziej się liczy czynnik, który nie ma wpływu na wymagania: KLIMAT! Na nic nie liczę, ale miło by było, gdyby ta gra okazała się czymś więcej niż zwykłym shooterem.
Na moim sprzęcie to i betoniarka pójdzie 😉 Czekam na recki, po ostatnim AvP mam wrzody…mój pierwszy rage uninstall.
Takie wymagania i do tego windows XP?
Od razu widać, że Sega nie dostała przelewu od Intela i Nvidii więc celowo nie psuli kodu gry żeby podnieść wymagania (jak większość obecnych portów z konsol).
Przynajmniej nie zawężają sobie grona nabywców. W tych czasach coraz mniej ludzi lata z wywalonym jęzorem po nowe podzespoły do PC co pół (do roku).
Dziś robienie gier na PC z wysokimi wymaganiami to samobój, bo twórcy sami sobie odcinają z 60% klientów.
To już nie 2007 rok i czasy Crysisa dla którego ludzie kupowali masowo GF 8800.
Dziś wielu ludzi (w tym ja) ma podejscie: “gra nie pójdzie? To mam ją w d…” Niech się twórcy postarają o nasze pieniądze, a nie my dokładamy do interesu żeby łaskawie ich gry poszły.
Konsole te same od 2006 roku, a wymagania gier na PC od 2006 roku się potroiły. Ktoś tu robi nas w ch….
@thiefi
Nic dodac, nic ujac. Sam jade od 2008 roku na 3,2GHz Dual Core, niecalych 4GB RAM (ledwo cieply WinXP;)) i podkreconym GF9600GT. Bioshock, UT3, Gears of War czy CoD4, lataly mi wtedy ponad 40-50fps na “high”. Jesli jakas multiplatformowa gra obecnie tego nie gwarantuje, to znaczy jedno: daruje sobie zakup, niech ktos inny placi AMD, Nvidii czy Intelowi (ze o bezczelnym wymogu posiadania Visty/7 dla gier na silniczkach graficznych z 2006 roku nie wspomne). Zreszta co ja sie bede produkowal, przeczytalem wlasnie MINIMALNE wymagania PC dla gry na ktora niecierpliwie czekam, czyli Bioshocka Infinite:
System: Windows Vista Service Pack 2 32-bit
Procesor: Intel Core 2 DUO 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.7 GHz
Pamięć: 2 GB RAM
HDD: 20 GB wolnej przestrzeni dyskowej
Karta graficzna: ATI Radeon HD 3870 / NVIDIA 8800 GT / zintegrowana karta Intel HD 3000
Pamięć karty graficznej: 512 MB VRAM
A to sa ZALECANE pierwszego Bioshocka:
– cokolwiek na bazie Core2 Duo (znajomy gral bez problemu na Pentium D vel “piekarnik”), 2GB RAM, GF7900GT lub lepsza (8800GT z minimalnych Infinite?!) z 512MB DX9, XP/Vista
I wymagania obu czesci na konsolach, zestawienie zbiorcze: X360/PS3.