Wiedźmin 3 – Get Hyper! – zawiera fragmenty rozgrywki

PeteScorpio dnia 26 stycznia, 2015 o 17:38    13 

24164523

Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział to wrzucam dla przypomnienia. Dzisiaj o 20:00 czasu polskiego na kanale Twitch od GOGa dostaniemy podobno najnowszy fragment rozgrywki wraz z komentarzem twórców oraz odbędzie się sesja Q&A. Zainteresowani powinni się udać tutaj:

http://www.twitch.tv/GOGcom

Dzisiaj Wieśka będzie miliony, a że znalazłem fragmenty rozgrywki, dodaję - Imperator

Dodaj komentarz



13 myśli nt. „Wiedźmin 3 – Get Hyper! – zawiera fragmenty rozgrywki

    1. MusialemToPowiedziec

      @jediwolf

      Z tego co pamiętam, jest fizyka w cutscenkach, łącznie z najazdami kamery żeby lepiej pokazywać fizykę.

      I nie, nie żartuje. Jak wyciekły/wykradziono jakieś dokumenty dotyczące CDRed, to była notatka brzmiąca mniej więcej „kamera najeżdża na cycki, pamiętajcie podwójnie sprawdzić fizykę”.

    1. PeteScorpio Autor tekstu

      @g4mb4re

      Niektórzy donoszą iż było płynnie, więc co portal to opinia. Fakt faktem, na takiej maszynce i z kartą za 2,5 tysiąca złociszy gra powinna prezentować niepodważalną jakość i płynność. Miejmy nadzieję, że przez te 4 miesiące skupią się bardziej na optymalizacji niż marketingu…

  1. aryman222

    grafika jest zajebista, choć widać tu i ówdzie niedoskonałości. jakoś mnie to nie martwi, w tak wielkiej grze tego nie unikniemy (Skyrim…). bezbłędna i piękna jest natomiast muzyka – mistrzostwo po prostu.

    podoba mi się też klimat. niby to tylko urywki, ale… te dialogi, animacje, jest w tym jakaś naturalność, swojskość, której mi brakuje w plastikowych światach Dragon Age czy TESów.

    PS myślicie że harpia rażona Igni wylądowała w wodzie, żeby się ugasić? To byłoby genialne :)

  2. PeteScorpio Autor tekstu

    Dobra, pokaz/stream trwał godzinę (sic!) i był strasznie gówniany. Dwóch znudzonych życiem deweloperów siedziało na kanapie i pieprzyło od rzeczy. Gameplay nie był nowością, gdyż skupili się na komentowaniu tego co dziś zalało internet. Poza tym lagi zabiły ten pokaz, o czym dosadnie przypomniał czat (który swoja drogą miał niezłą polewkę z cegieł na budynku, które przypominały fototapetę – „next gen, kurwa!”).
    Pytań było mało i musiały zostać ostro wyselekcjonowane, gdyż nie zrobiły na zblazowanych prowadzących wrażenia. Z tej deweloperskiej papki wyjąłem tylko jedno interesujące zdanie (powiedziane mimochodem) odnośnie premiery gry:

    „We’re not gonna push it again” – Damian Monnier 2015*

    *Damian Monnier- Senior Gameplay Designer , CD Project Red

Powrót do artykułu