Sprawdźcie demo Shadow Tactics już dziś

Nitek dnia 21 listopada, 2016 o 20:35    10 

shadowtactics

Wiecie, samurajowie, ninja grani jak Commandosi.

Demo, whoa. Premiera calaka 6 grudnia.

Nie zapomnijcie, że za polskie pudło splendoru odpowiedzialny jest Techland i wygląda to grubo.

Dodaj komentarz



10 myśli nt. „Sprawdźcie demo Shadow Tactics już dziś

      1. emperorkaligula

        @Nitek

        0. demko waży ~1800 MB
        1. jest audio mówione angielskie i japońskie
        2. są polskie napisy
        3. jest przycisk „podświetl interaktywne obiekty na ekranie” (wszystkie rzeczy których można użyć, gdzie się schować itp)
        4. są pola widzenia wrogów jak z komandosa
        5. można zabijać, ale można też ogłuszać (do wyboru), po ogłuszeniu wstają. domyślam się, że jakaś postać będzie mogła związać.
        6. są 3 poziomy trudności. easy, normal, hard
        7. kamerą DOWOLNIE kręcimy, jest full 3d
        8. śliczna grafika i niezłe animacje
        9. na górze ekranu jest licznik „ile czasu upłynęło od ostatniego QuickSava” :D można go wyłączyć ;)
        10. na normalu są trzy sloty na QS (nadpisuje sie najstarszy), można podczas misji też savować normalnie (ESC>zapisz)
        11. nie ma pauzy, ale można w czasie rzeczywistym wydać jeden „rozkaz na później” każdej postaci i po wciśnięciu ENTER wszystkie postacie jednocześnie wykonają swój rozkaz. będzie combowanie :)
        12. są różne klasy przeciwników, nie da się jedną sztuczką całej mapy wyciągnąć i oklepać :P

        zagrałem pierwszą misje mocno treningową na 2 postacie, druga misja też treningowa, ale z limitem czasowym będzie na jutro do śniadanka :)

        wrażenia ? shut up and take my money! pierwsza misja prowadziła za rączkę, ale druga to już sporo podejść od różnych stron, obczajanie patroli, kombinowanie z elementami otocznia, zwiedzanie mapy przed akcją itd

  1. emperorkaligula

    pękła i druga misja ;) koniec demka :)

    13. interface mi się podoba. Q/E kręci kamerą o 45*; W widok domyślny kamery; A,S,D,F,G skille; ctrl+zabójstwo =zabójstwo z podniesieniem zwłok; myszką: poruszanie, używanie, wyświetlanie tego gdzie patrzą.
    14. poziomy trudności z tego co widzę różnią się tylko szybkością wykrywania nas przez przeciwników (gra zachęca do przemykania przed oczami wrogów) i naszą ilością HP (każda postać ma różna ilość HP, podczas gry można dostać kulkę od strażnika, a alarmu nie będzie – wszystko zależy od zasięgu hałasu)
    15. wygląda na to że każda misja będzie miała 3 główne osiągnięcia/wyzwania i 6 pomniejszyć :P są MOCNO zróżnicowane, nie ma że sobie na pierwszym runie zrobimy wszystkie, oj nie :P replayability mocno! jest np wyzwanie „nie zapisuj podczas misji”, ale są też takie mocno związane z konstrukcją mapy :)

    wiadra hajpu z mojej strony!

Powrót do artykułu