System Shock: Remake zmienia silnik

Rattie Rat dnia 2 marca, 2017 o 12:45    2 

Będzie ładniej.

Night Dive Studios, czyli twórcy nadchodzącego remake’u pierwszego System Shock, ogłosili zmianę silnika. Początkowo gra miała działać na silniku Unity, jednak jego ograniczenia zmusiły twórców do przerzucenia się na Unreal Engine 4.

W ruchu wygląda to tak:

A tu 3 obrazki:

Dodaj komentarz



2 myśli nt. „System Shock: Remake zmienia silnik

    1. Wyspa

      @brum75

      Raczej tak, nie jestem programistą i czesciej mam kontakt z narzędziami w silniku ale w Unity korzysta się głównie chyba z C# (ew java/python?) a w Unrealu z C++, no i architektura silnika inna…
      W sumie poza assetami to im sie pewnie nic nie ostało przy przejściu.

      Plus taki ze Unreal pozwala na szybkie prototpypowanie i implementację, do tego stopnia, że designer kożystając z narzedzi nawet kodu nie musi tykać aby tworzyć sobie różne rzeczy. Zalezy więc ile mieli już zrobione, jak niewiele to moż e i nadgonią nawet, jak sporo to im sie pewnie prace mocno cofnęły.

Powrót do artykułu