Rearganizacja Irrational Games, studio odpowiedzialne za Bioshocka

Nitek dnia 18 lutego, 2014 o 18:59    5 

irrational

Niezbyt się tego ktoś spodziewał. Przeca Bishock, taki super.

Nope, pisaliśmy zresztą o tym.

Kevin Levine na stronie studia napisał, że zajmie się jakimś mniejszym przedsięwzięciem u włodarzy z Take-Two wraz z 15 osobami, które będą ze starej ekipy. Reszta niestety odejdzie.

Jestem dumny z tego co razem osiągnęliśmy, moja pasja skierowała mnie do robienia innych gier, niż te które robiłem dotychczas. Żeby sprostać wyzwaniu muszę skierować swoją energię w stronę mniejszego teamu o bardziej jednolitej strukturze i bardziej bezpośredniej relacji z graczami. Właściwie to wrócę do punktu wyjścia: małej ekipy robiącej gry dla graczy core’owych (core gaming experience)

W przyszłości Levine chce skupić się na grach skupiających się na narracji i będącymi jedynie w dystrybucji cyfrowej. Ostatnią rzeczą od Irrational Games jest druga część DLC do Bioshock Infinite, ale nie wiem z czym to się je. Mimo że posiadam, pierwszej części nawet nie włączyłem.

To tyle.

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Rearganizacja Irrational Games, studio odpowiedzialne za Bioshocka

    1. Revant

      @quross

      Trudno nie hejtować produkcji, która była właśnie totalnie zhypowana, a później wyszedł słaby średniak. Żadnej zapowiadanej rewolucji (przeniesione dekoracje z wody na powietrze), strzelanie takie se, a fabuła za bardzo aspirowała do wyżyn książkowych. Pierwszy raz widziałem tak dogłębne zepsucie potencjału jaki idzie wraz z teorią równoległych wszechświatów. Pomysły imo dobre, po prostu tragiczne wykonanie. Hejt ^_^

  1. Mindestens

    Uroniłem łzę wzruszenia, może jest jakaś karmiczna sprawiedliwość w tym świecie.

    Ciekawe, czy poprawili bugi związane z mini-grami napotykanymi w, hm, w pierwszych trzydziestu minutach rozgrywki, które uniemożliwiały kontynuowanie gry, bo jeśli nie, to to już pewnie zostanie, jak jest wraz z nowym stanem osobowym.

    No 11/10 i Game of the Decade.

Powrót do artykułu