Project Reality przechodzi na samodzielność

mr_geo dnia 31 maja, 2015 o 16:25    6 

maxresdefault

O Project Reality czyli – technicznie – niesamowicie rozbudowanym modzie do BF2 była na gikz.pl mowa nie raz i nie dwa. Dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi (gdzie się tacy uchowali?!) w telegraficznym skrócie: bierzemy BF2 i przerabiamy go tak żeby miał: lepszą grafę, więcej broni, więcej sprzętu, więcej map, więcej armii/frakcji… Oraz żeby kładł nacisk na teamwork i promował przemyślane działania (aka taktykę) w czasie walki.

Rzeczony nacisk na teamwork oznacza oczywiście że aby cieszyć się pełnią zalet i miodności należy grać w trybie multi; tryb SP jest zasadniczo dostępny dzięki „modom do moda” (modcepcja!) ale używanie go to jak lizanie cukierka przez dwie szyby, folie antywłamaniową, żaluzję, moskitierę i powłokę anty-UV. Słowem można, ale przyjemność z tego żadna (i to pisze osobnik którego granie single player‚em stoi).

Ten przydługi wstęp miał za zadanie przygotowanie gruntu pod najważniejsze info tego newsa: z dniem 30 maja 2015 i oficjalnym release wersji 1.3 Project Reality zostaje produktem standalone czyli do jego zainstalowania i działania nie jest już wymagane wcześniejsze zainstalowanie Battlefield 2! Cytując za oficjalnym komunikatem twórców:

With EA ceasing support of Battlefield 2 and removing it from online stores, the unavailability of the game has proven difficult for new players. Therefore, with PR:BF2 v1.3, it is no longer a requirement to have Battlefield 2 installed.

Co więcej, zespół i community wspólnie tworzące PR nie zamierza wcale po tym wydarzeniu spoczywać na laurach i pławić się w chwale, ale planuje dalszy rozwój gry, ukierunkowany na jej rozbudowę o nowy content. W tej chwili plany mówią o wypuszczeniu nowego teatru działań (Falklandy) i rozbudowie już istniejącego „podsystemu” dotyczącego II Wojny Światowej.

Ci którzy grę znają nie potrzebują właściwie zachęt. Tym którzy jej nie poznali, a lubią dobre, dopracowane i traktujące gracza poważnie FPS szczerze polecam zapoznanie się z nią – jest intensywnie, trudno, realistycznie (oczywiście w granicach umowności narzuconej przez mechanikę gry…) i bardzo ale to bardzo satysfakcjonująco.

Poniżej oficjalny teaser z YT, a link do strony gdzie można pociągnąć grę w źródle.

Dodaj komentarz



6 myśli nt. „Project Reality przechodzi na samodzielność

    1. lemon

      @furry

      No, to witaj w klubie ludzi kupujących gry, w które pewnie i tak nigdy nie zagrają. :) Dwa albo trzy miechy temu zainstalowałem Bad Company 2, żeby z gikzami pograć i ani razu nie było okazji (albo siły/chęci). Z Talismanem podobnie. Za dużo tych gier. Teraz jeśli tylko znajduję czas, to i tak odpalam jedynie W3.

Powrót do artykułu