Pojawiła się aktualizacja do Wiedźmina 3 z numerkiem 1.12

Zetsubou-san dnia 12 stycznia, 2016 o 12:34    21 

wiedzmin3_6

A co w pudełeczku? Masa poprawek dotyczących zadań i samej gry. Poprawić ma się także wydajność, wprowadzono też kilka małych usprawnień dotyczących rozgrywki. Jednym z sensowniejszych wydaje się być podświetlanie składników potrzebnych w recepturze jak i w oknie sklepowym. Całość zmian znajdziecie tutaj.

Dodaj komentarz



21 myśli nt. „Pojawiła się aktualizacja do Wiedźmina 3 z numerkiem 1.12

              1. aihS Webmajster

                @Revant

                czerwoni na dx12 lepiej wyjdą

                Gdzieś ostatnio czytałem, że jest dokładnie na odwrót. Radeony GCN mają wsparcie funkcjonalności dx12, a np 970 ma dx12.1 Dziwne, że sama nvidia nabrała w tej sprawie wody w usta. Może znowu to coś tylko na papierze ;)

                Nie wiem nic o dx12 w ROTTR. Możliwe, ale nie było żadnego marketingu nastawionego na dx12 więc wątpię. Teraz na PC też nic nie krzyczą.

              2. Revant

                @aihS

                Pewnie dlatego, że teraz skupiają się na Pascalach (zieloni) i Arcticach (czerwoni). Zwlekają z dx12 na premierę tych kart, aby ludzie zapomnieli o tym, że kupowali poprzednie serie pod niego ;) wówczas zarzucą tylko „łaskawie macie te okrojone i źle działające ustrojstwo, bo przecież musimy was zmusić do kupna nowych kart”. Jak kocham produkty zielonych, tak obecny monopol mnie przeraża :(

              3. aihS Webmajster

                @Revant

                Będzie już tylko gorzej. Nvidia, pomimo swojej pozycji, może sama sobie nie poradzić z dorżnięciem AMD, ale jeżeli Intel wyprodukuje wreszcie iGPU, które wyraźnie wyprzedzi APU AMD, a są na dobrej drodze, to będzie koniec czerwonych i już tylko równia pochyła w dół.

              4. BlahFFF

                @aihS

                Jesli chodzi o obslugiwane funkcje z DX12 to zieloni niby gora, ale GCN obsluguje „async compute”, ktore bywa dosc szeroko wykorzystywane na konsolach i ktore moze dac kopa na PC. Z kolei tego zieloni nie maja stad nizsze niz sie spodziewano wyniki tym „grywalnym benchmarku”. Ostatecznie, efekt taki, ze AMD w DX12 dogania (czasem przegania) nV, ktore ma/miala lepiej zoptymalizowane sterowniki juz na DX11.

Powrót do artykułu