Journey finansową klapą

mokraTrawa dnia 12 lutego, 2013 o 8:51    5 

Nie dość że finansowa klapa, to sprowadził na thatgamecompany widmo bankructwa.

4fc2ba2b-1e28-4ea0-950a-6ee7b2217404_1.jpg

Wielokrotnie nagradzana i chwlona gra nie jest niestety receptą na sukces. Oto co mówi twórca gry Jenova Chen

"I wouldn't say that the development of Journey was a successful example of game development,"

"We bankrupted the company."

Jednocześnie jest wdzięczny Sony za cierpliwość i pomoc, mimo że gra była opóźniona aż o 2 lata. 

Teraz planuje zrobić grę na więcej platform i odnieść finansowy sukces. 

"I think to have a financial success, that is going to change everyone, it has to be much bigger than a game on the PlayStation platform."

Zapewnia jednak, że nadal będzie najważniejsze jest dla niego tworzenie produkcji nacechowanych emocjami.

Ja się zastanawiam, skoro jednak studio działa, planują/robią kolejna grę, czy było aż tak źle jak wynika z jego wypowiedzi? No nic czekamy na nowy produkt pana Chena.

 

 

Więcej przeczytasz: {„examplelinkURL_item”

Dodaj komentarz



5 myśli nt. „Journey finansową klapą

  1. teekay

    Jeszcze w tym samym artykule jest napisane:
    [quote]Eventually, it did make its money back plus some, but not Minecraft money, Chen says.[/quote]
    Facet chyba nie sprecyzował o co mu chodzi. Albo faktycznie ma problemy z angielskim. Pewnie jego firma miała duże trudności finansowe w trakcie robienia Journey a Sony ich wsparło na tyle, że mogli wydać grę.

  2. aryman222

    ha, ha :) niedawno dyskutowaliśmy na gikzie o tym, że skandalem jest brak portu na PC dla tak dobrej (a jednocześnie łatwej do konwersji) gry. padło wtedy stwierdzenie, że mają dobrze pod skrzydłami Sony. no chyba jednak nie tak dobrze. nie chcieliście więcej zarobić i podpisaliście pakt z diabłem? to teraz burn baby, burn :)

    1. teekay

      @aryman222

      Ale przecież oni wyszli na tym całkiem dobrze. ;p Wydali trzy gry, które gdyby nie Sony pewnie nie miałyby racji bytu, a teraz dzięki temu „paktowi z diabłem” mają wyrobioną markę i ich kolejna gra, tym razem multiplatforma (może nawet wydana na PC), ma szansę stać się hitem sprzedażowym.

Powrót do artykułu