Intro Wasteland 2

Mindestens dnia 24 maja, 2014 o 19:38    17 

wasteland2

Brian Fargo przedstawił dziś na Comic conie w Londynie intro Wasteland 2.

Wiedzieliśmy, że nie powinniśmy wydać zbyt wiele [na intro], więc zrobiłem coś kreatywnego i zabrałem kamerę na Wasteland Weekend [impreza  cosplayowa dla fanów post-apo]. Używając nagrań stamtąd i z naszych zbiorów, dograwszy materiał z aktorami mamy filmik otwierający za mniej, niż 30 000 dolarów, który skutecznie przedstawia tło historyczne oraz Rangerów tuż przed rozpoczęciem gry.

Dodaj komentarz



17 myśli nt. „Intro Wasteland 2

  1. DawidM

    Witam.
    Martwi mnie pewna informacja którą twórcy gry ujawnili wraz z zapowiedzią premiery na sierpień, może ty Nitek, lub ktokolwiek coś wie na ten temat. Chodzi mi o następującą informację ;
    „deweloper wypuścił dużą aktualizację dla swojej produkcji. Najważniejszą częścią jej zawartości są kolejne lokacje Arizony, które dopełniają tereny udostępnione do tej pory – oznacza to, że w grze znalazła się mniej więcej połowa obszarów mających trafić do finalnej wersji tytułu.”
    Do premiery pozostały niecałe 3 miesiące, a tu dopiero przygotowana połowa gry. Nie znam się na projektowaniu gier, ale czy to oznacza, że twórcy ogarną w trzy miesiące drugą połowę gry mimo że pierwsza połowa zajęła im ok. 2 lata ??? Czy może zamierzają sprzedać najpierw połowę gry z Arizoną a drugą część ( czyli Los Angeles ) znowu wydać np. za rok ??? Podobnie postąpili producenci Starcrafta 2, dzieląc grę na trzy części i sprzedając trzykrotnie przez okres prawie dwóch lat.

    1. Mindestens Autor tekstu

      @DawidM

      A z kogo ten cytat, bo całkiem jest do dupy? Precyzyjnie pisząc, wersja gry udostępniona we wczesnym dostępie na Steamie szerokiej publiczności, po ostatniej aktualizacji zawiera mniej-więcej połowę gry. Wersja udostępniona tym, którzy po zapłaceniu już za grę albo mają życzenie testować ją jej twórcom albo po prostu jara ich granie w produkt, który jest nieskończony ;) .

      inXile poinformowało przed ogłoszeniem daty premiery, że ich build developerski ma już całą zawartość, jaką chcieli zamieścić w grze. Pozwól, że przekopiuję po prostu:

      At this stage we’re internally feature complete, but not feature locked. What that means is that every feature is in our dev builds but we’re still testing functionality, gameplay balance impact and even quality. If a feature is not good enough, we’ll cut it, but if fan feedback and internal review indicates it’s vital, we’ll double down on it. But the main focus for the new few months lies with balancing, optimizing and of course mercilessly hunting down bugs.

      But we are not yet in full lock-down, it is important for us to stay flexible for iterations as we keep learning from the backer beta. For instance, we’ll be tweaking the skill usage density and variety our game levels, and adding some smaller lines and skill-paths. Combat balance is something else we’ll be spending a lot of time on in the next months, as it still needs much fine-tuning. Localization is another major step and we can do with more help on that, see more below. In other words, these next few months won’t be idle months!

      Na marginesie: Divinity: Original Sin ma mieć premierę za miesiąc, a kickstarterowicze i ci, co wykupili przedwczesny dostęp, do premiery mogą hasać po 1/4 gry, gdyż wersja na Steamie zawiera jeden z czterech głównych regionów gry. Do testowania więcej nie potrzeba (choć testujący akurat psioczą, że im się już znudził :P ).

        1. DawidM

          @DawidM

          „Na marginesie: Divinity: Original Sin ma mieć premierę za miesiąc, a kickstarterowicze i ci, co wykupili przedwczesny dostęp, do premiery mogą hasać po 1/4 gry, gdyż wersja na Steamie zawiera jeden z czterech głównych regionów gry. Do testowania więcej nie potrzeba (choć testujący akurat psioczą, że im się już znudził :P ).”
          A to ok.

    1. DawidM

      @/mamrotha

      Oczywiście, że nie Fallout. Nie mam złudzeń, że gra dorówna naszemu ukochanemu Falloutowi.
      Natomiast myślę, że jest szansa na porządną fabularnie grę, osadzoną w klimacie postapo.
      Mam nadzieję, że będzie bardzo rozbudowana i dająca wiele swobody w wyborze drogi dojścia do celu. Gdzieś tam przeczytałem że w grze będziemy mieli do dyspozycji ok. 150 broni.
      Swoją drogą ciekawe czy zostało zaimplementowane kraftowanie przedmiotów.

      1. /mamrotha

        @DawidM

        I trzy rodzaje pafpaf, które robią ;)
        - zamiast 150 broni proszę po 5 sposobów na każdy quest (chaotic lawful. lawful, neutral, chaos, chaotic chaos) i będę szczęśliwy. Oraz zrozumienie, że dla graczy tematy związane z seksem, narkotykami, ogólnie definiowanym +18l, nie muszą być podawane z napisem [censored]

Powrót do artykułu