Humble Bundle – Jumbo 4

MusialemToPowiedziec dnia 21 lipca, 2015 o 20:34    16 

Tyle dobra?

Za $1 Steam-kody do Outland, Mercenary Kings, Fallen Enchantress: Legendary Heroes.

Za pobicie średniej: Endless Space, The Incredible Adventures of Van Helsing II i The Stanley Parable.

Za $18: Space Engineers.

Za tydzień więcej gier, o ile pobijecie średnią. Która aktualnie spada – ciekawe ile jeszcze. Tak czy siak, kilka przeglądarek do wciskania F5 mam.

Dodaj komentarz



16 myśli nt. „Humble Bundle – Jumbo 4

  1. furry

    Komentarz personalizowany, specjalnie dla Goblina:

    Na GMG jest promocja, będąca powtórzeniem wszystkich dotychczasowych promocji zebranych jako Summer Sale. Jest Chivalry, przecenione o 80%. Dodatkowo z kodem ENCORE-ENCORE-ENCORE urwiemy 20% od ceny promocyjnej, więc jedna kopia kosztuje

    głęboki wdech... Pokaż

    Strona chodzi dość wolno, a ilość kodów jest podobno ograniczona, choć może to tylko taki chłyt marketingowy. No i są też inne rzeczy, na przykład Fallout 3 GOTY za funtów pięć.

    1. Goblin_Wizard

      @furry

      Dobra, kupiłem! To już druga gra, którą kupiłem w ciągu ostatnich trzech lat i pierwsza steamowa. Dziwnie się czuję. Coś się kończy, coś się zaczyna. 😉 A mówiąc dokładnie zaczyna się ściągać więc chyba wszytko ok. Może uda mi się jeszcze dzisiaj chwilę pograć, chociaż wątpię. No cóż, czasami trzeba zdjąć opaskę z oka i zobaczyć jak żyje reszta społeczeństwa. 😀

      Jeszcze raz dzięki za cynk. 🙂

        1. Goblin_Wizard

          @aihS

          Czułem, że to już nie będzie długo trwało.

          Czy jak zainstaluję grę steamową, a później będę ją chciał przenieść na inny dysk to muszę odinstalować i zainstalować ponownie (ściągać też?) czy można po prostu przekopiować i podać gdzieś ścieżkę do nowej lokalizacji?

          1. saucer

            @Goblin_Wizard

            Możesz tak i tak. Steamowi można podac rozne – dowolnie- lokalizacje do biblioteki (wiec w trakcie sciągania podajesz mu gdzie chcesz mieć te pliki), albo jak mu przeniesiesz pliki z jednej do drugiej i odinstalujesz z tego pustego miejsca i zainstalujesz w tym nowym, to wyczai ze pliki już sa i nic nie trzeba będzie dociagac.
            EDIT
            Witamy na pokładzie. :)))

  2. mr_geo

    Rozwój i ewolucję Space Engineering, mimo mojego wstrętu do EA to nawet w miarę regularnie śledzę, bo lubię tego typu dłubanki-budowanki (a tu jeszcze z dodatkowym bonusem w postaci klimatu SF)… Ale niestety, od dłuższego czasu nie wygląda to dobrze – deweloperzy chyba zupełnie odpuścili sobie jakikolwiek multiplayer, a to co jest na tym polu zrobione dotychczas to obraz smutny. Net code jest masakrycznie mało wydajny i niestabilny, monstrualne pingi, lagi, zerwane sesje itd. To jest tym smutniejsze że gra w trybie single player tak naprawdę bardzo szybko robi się monotonna i powtarzalna. Przyjęta mechanika generowania (wszech)świata powoduje że nawet w trybie survivalu wszystkie surowce potrzebne do budowy są do znalezienia w obrębie jednego, góra dwóch średniej wielkości asteroidów – eksploracja świata przestaje mieć sens i cel. Dostępna ilość tych surowców pozwala na budowanie dosłownie WSZYSTKIEGO, bez oglądania się na koszty – to kładzie cały aspekt “survivalu” bo nie potrzebujesz długofalowego planowania, projektowania i kombinowania. Coś nie poszło? Żaden problem – rozwal wszystko, pokopie się przez 5 minut za progiem bazy i będzie można zaczynać od początku.
    Do tego bardzo marnie rozwiązany jest system “levelowania i progresu” przy budowie swoich konstrukcji. Owo “levelowanie” – rozumiane jako spełnianie jakiś tam wymagań i celów za które nagrodą jest możliwość budowania lepszych i bardziej wyrafinowanych konstrukcji zasadniczo nie istnieje. Dostęp do wszystkiego jest możliwy od samego początku. Znowu kładzie to cały aspekt survivalu i eksploracji – po co to robić skoro można mieć niemal wszystko od ręki i bez wysiłku. Odbija się to także czkawką w multi, gdzie ułatwia griefing i trolowanie, zniechęcając graczy do jakiegoś większego wysiłku czy współpracy. No bo po co budować jakieś wypasione statki albo stacje kosmiczne skoro jakiś palant który wszedł na serwer minutę temu jest w stanie w kilka chwil i bez wysiłku zniszczyć efekty twojej wielogodzinnej pracy za pomocą startowego wyposażenia?
    Twórcy próbują coś robić w kierunku uatrakcyjnienia zabawy i dodania jej jakiegoś celu za pomocą systemu misji i NPCów, ale misje (w obecnej formie) są raczej nudne i monotonne, a NPC nie wnoszą zasadniczo nic poza byciem chłopcami do bezproblemowego bicia i źródłem łatwego lootu – lootu który jest prawdę mówiąc marginalnie interesujący z powodu wspomnianej wcześniej łatwości zdobycia “wszystkiego”.
    tl;dr – gra ma potencjał ale mam duże wątpliwości czy twórcy – mimo najszczerszych chęci – są w stanie możliwości wynikające z tego potencjału wykorzystać i udźwignąć…

    DISCLAIMER; tak, wiem że gra jest alfą, niewypuszczoną, w przygotowani i tak dalej. To co napisane jest powyżej uwzględnia ten fakt. Możliwe że produkt finalny będzie lepszy. Ale dokonując aproksymacji dotychczasowej ścieżki rozwoju SE jestem niestety pesymistą w tym względzie.

  3. Iago

    W Humble Weekly symulatory. Menadżera teamu baseballa, boksu i …mordowania BadGuyów w klimatach The Incredible Machine (!?) za 1$. Gnomowego miasteczka (takie znacznie uproszczone DF, z interfacem graficznym) i ratowania good guyów za 6$. I małomiękkiego latania za 10$.
    Gnomoria całkiem fajna, ale to EA i od jakiegoś czasu bez aktualizacji (I stand corrected – dziś był patch/nowy build developerski). Więc – jak każde EA – na własne ryzyko.

    Edytka: Dev od Gnomorii właśnie wypuścił wersje pod OSX i linuxa oraz zapowiedział, że następny stabilny build będzie zawierał wsparcie dla modów.

Powrót do artykułu