Graficzne zestawienie Dark Souls 3

Nitek dnia 31 marca, 2016 o 9:11    15 

dark souls3intro

W szranki stają wszystkie platformy.

Wartym odnotowania jest jednak fakt, że na X1 podobno lubi zęby wybić niestabilną liczbą klatek, a i rozdzielczość to 900p w porównaniu z 1080p30fps na PS4 i 60fps na PC. Podobno, bo choć można było grę pobrać z japońskich sklepów via cyfrowe markety konsolowe, tak From Software mydliło oczy, że jeszcze pacze optymalizacyjne na premierę zachodnią wlecą i wszystko będzie cacy. Sam stoję w rozkroku pomiędzy PC a PS4 zwłaszcza, że PS4 powinno okiełznać temat silnika wyjętego z Bloodborna fest tip top. A i tak czytam, że chrupie.

No i nie wiem, bo Dark Soulsy na premierę pecetową zazwyczaj były mocno pokarane względem konsolowych odpowiedników. Niemniej jednak porównanie zorganizowane przez IGN wygląda tak.

A tu jeszcze zwiastun nowy taki.

Dodaj komentarz



15 myśli nt. „Graficzne zestawienie Dark Souls 3

      1. Stah-o

        @Nitek

        A gdy dodatkowo przyjrzymy się tej trójce (patrzyłem na strumienie w xone) wydaje, że cała struktura kodu DS3 jest przeniesiona z dwójki razem z gotowymi animacjami. Wkurza mnie brak prawdziwego odświeżenia HUDa. Być może się mylę, ale z tych moich spiskowych teorii wydaje się, że czas i pieniądze przy DS3 były mniejsze niż przy DS2 i zaczyna się tu wdzierać jakaś nuta korporacyjności. A pamiętam jeszcze wywiad z twórcami, jak bili czołami w ramach przeprosin za to, że Demon’s Souls nie było tak dobre jak tego chcieli – pomyślałem wtedy – ja pierdolę, niedość, że diabelnie uzdolnieni to jeszcze ta pokora godna mistrzów z shaolin :) Hokus Pokus i mamy Dark Soulsa niczym nowego Assassina. Właśnie zhjetowałem Dark Soulsa :( To chyba ta pogoda dzisiaj…

        1. Nitek Autor tekstu De Kuń

          @Stah-o

          Tylko po co takie kosmetyki?
          Gdzieś czytałem dobrze napisane, że w przypadku soulsów jak i gier arcade bazujących na nauce gracza mechaniki walki czy tam strzelania, czy też biegania po ścianach jak w meatboyu, przy kolejnych częściach nie potrzeba wiele zmian. Nie przeszkadza mi ten HUD, który obecny jest też w innych grach i nie przeszkadza mi stosunkowa mała ilość zmian w samej zabawie, bo właśnie po to idę. Po wiele wpierdolu, że tak się wyrażę, w tym przypadku. To, że jest podobnie, odcina mi tylko kolejną rzecz do ogarnięcia.

          W DS3, poza ceną, dziwnie mi się na to patrzy, Bloodborne mocno. Nie to, że źle, tylko to dwie różne gry, a mam wrażenie, że trochę klimatem i zbliżonym wyglądem zlewają się w jedno. To rzecz na wyrost, niekoniecznie tak jest, bo i mało gry oglądałem, ale widać, że tematy są podobne. Mam nadzieję, że klimatem bliżej będzie do DkS i DemonS niż dwójce, bo tam była bardziej trzecia herbata z jednej torebki.

          Także czekam, żeby sprawdzić.

          1. Toc85

            @Nitek

            Nie mogę się zgodzić. Co innego styl i mechanika rozgrywki a co innego HUD. Niech zostaną te same rolki i długie zamachy mieczem, niech zostaną czary. Ale HUD? Rozumiem nawet krzyżak w lewym dolnym rogu (bo dostosowane do pada) alei nieintuicyjne inventory – nie widzę jak miałbym to bronić. Chcesz zebrać bęcki, a nie męczyć się przy przekładaniu przedmiotów.

        2. deathclaws

          @Stah-o

          Nuta korporacyjności pojawiła się, ale w DkS 2 bo zabrał się za to człowiek, który nie do końca czuł klimat gry. Dla mnie w sumie Bloodborne było tak mocnym tytułem i tak niesamowicie „nowym” mimo udoskonalenia starych rozwiązań że jestem dziwnie spokojny o Dark Souls 3. Pokładam nadzieję w tym że w jakiś sposób urozmaicą bardziej New game +, myślę że to dobry kierunek rozwoju dla tego typu gry, a w Bloodborne new game+ jest trochę potraktowany po macoszemu, bo zrobili te nieszczęsne kielichy (fajnie się walczyło z nowymi bossami / starymi bossami w nowej odsłonie, ale ganianie non stop po takich samych lokacjach odbiło mi się czkawką) …

    1. Nitek Autor tekstu De Kuń

      @Toc85

      Widziałem kawałek tego japońskiego, jets very wporzo, wersja PS4
      nie zerkałem za dużo, bo wiadomo, spoilery, ale panorama zamczyska = kisiel

      I tak wygląda jak Bloodborne, straszne mi się kojarzy. Z tego co czytałem, nie ma lipy w kwestii gry per se. Kwestia tego gdzie ogarnęli się lepiej

      1. Toc85

        @Nitek

        Ja też uważam ze to będzie dobra gra, ale chodzi o kwestie techniczne :) Poczekaj tydzień i zobacz na którym sprzęcie jest sens grać. Niech ludzie zbadają gdzie FPSy trzymają poziom i czy da się grać na K+M.

        Znając poprzednie porty to ja się wstrzymam. Jestem PCMR więc jeśli K+M nie działa jak należy to poczekam aż ktoś to poprawi (modderzy?). Przez ten czas i ja się nie będę wkurzał i cena może będzie przystępniejsza.

Powrót do artykułu