Europa Universalis IV – wielkie cięcia

maladict dnia 14 września, 2012 o 10:43    3 

Na szczęście nie tną budżetu ani contentu na mniejsze DLC-ki. Tną ficzersy.

Jak można dowiedzieć się z najnowszych devdiaries, w EUIV w porównaniu z częściami poprzednimi zabraknie:

-szpiegów

-magistrów

-tradycji kulturalnej

-suwaków polityki wewnętrznej

-rzeczy związanych z handlem (centra handlu, otwartych rynków, umów handlowych, praw handlowych, lig handlowych)

-automatycznego uzyskiwania rdzennej prowincji po 50 latach zasiedzenia

-Daimyo i szogunatu

które to rzeczy w większości zostaną zastąpione przez nowsze i (mam nadzieję) lepsze.

Więcej przeczytasz: {„examplelinkURL_item”

Dodaj komentarz



3 myśli nt. „Europa Universalis IV – wielkie cięcia

    1. jozi meh™

      @mokraTrawa

      Nowy handel, wg zaprezentowanych założeń, wygląda dużo lepiej.
      Szpiedzy byli wkurzający (zwłaszcza na multi) i zbędni.
      Polityka wewnętrzne też ma być sensowniej zrobiona (afaik, podobnie do HoI3)
      Szogunaty były dość egzotycznym elementem z dlc także nic dziwnego

      Także póki co zapowiada się super :)

Powrót do artykułu