Divinity: Original Sin wkroczyło w betę

Mindestens dnia 3 kwietnia, 2014 o 15:12    1 

divinity

Odpowiednia aktualizacja już na Steamie. Z tej okazji filmik.

Według słów developerów, beta oznacza ponad 400 poprawek i usprawnień, w tym:

  •  28 nowych talentów jak, dajmy na to, Samotny Wilk, który daje postaci dodatkowe zdolności za cenę niemożności rekrutowania towarzyszy,
  • ponad 60 nowych umiejętności,
  • nowy ekran kreowania postaci i dwa nowe… presets? Shadowblade i Wayfarer, podejrzewam, że chodzi o klasy postaci lub podklasy, ale że z uruchomieniem gry czekam do premiery, nie jestem pewien, które konkretnie ;) ,
  • więcej interakcji z otoczeniem gry, m.in. wyważanie lub podpalanie drzwi,
  • różne usprawnienia w zakresie AI, interfejsu, grafiki czy czasu ładowania, a także nowe efekty dźwiękowe oraz poszerzona liczba utworów muzycznych.

Pełna lista poprawek tutaj.

Nadal natomiast nie mają voice overów i tłumaczeń, o czym więcej Swen Vinckle w trzyminutowym filmiku. TL;DW – lokacje, NPC-e i questy są już raczej na swoim miejscu, pozostało im całość dopieścić i wybalansować, poprawiając niedoróbki. Za jakieś trzy tygodnie mają dać znać, co dalej.

Cóż, nieuchronnie zbliża się dzień premiery, kiedy w końcu dane nam będzie przekonać się, czy poszerzymy listę usual suspects przy rankingach gier cRPG, czy nie… Ja na pewno nie miałbym nic przeciwko :P .

Dodaj komentarz



Jedna myśl nt. „Divinity: Original Sin wkroczyło w betę

Powrót do artykułu