Battlefield 4 doczekał się Mantle

Nitek dnia 30 stycznia, 2014 o 11:43    53 

battlefield-4-grafika_175hi_20130810140029935

Już dziś.

mantle

Wszystko za sprawą łatki, która wreszcie ma umożliwić z wykorzystania tego dobrodziejstwa. Poza samą grą do odpalenia Mantelka konieczne jest posiadanie

-AMD Catalyst 14.1 Beta sterowniki
-AMD Radeon GPU z Graphics Core Next (Note: AMD Catalyst™ 14.1 wspiera AMD Radeon™ R9 290X, R9 290, R7 260X and “Kaveri” APU)
-64-bit Windows (7, 8 or 8.1)

Jak rozpisuje EA na Battlelogu, wyniki wyglądają następująco.

Test case 1: Low-end single-player 2: 64-player multi-player 3: Multi-GPU single-player
CPU AMD A10-7850K (‘Kaveri’ APU), 4 cores @ 3.7 GHz AMD FX-8350, 8 cores @ 4 GHz Intel Core i7-3970x Extreme, 12 logical cores @ 3.5 GHz
GPU N/A AMD Radeon 7970 3 GB 2x AMD Radeon R9 290x 4 GB
Settings 720p Medium Ultra 1080p Ultra 1080p 4x MSAA
OS Windows 7 64-bit Windows 8 64-bit Windows 8 64-bit
Level Singapore Siege of Shanghai South China Sea
DX11 avg 26.6 ms/f (37.6 fps) 18.87 ms/f (52.9 fps) 13.24 ms/f (78.4 fps)
Mantle avg 23.3 ms/f (43 fps) 15.08 ms/f (66.3 fps) 8.38 ms/f (121.5 fps)
Improvement 14% faster 25.1% faster 58% faster

Ktokolwiek stestuje, niech da znać. Więcej info w linku. Wprowadzenie Mantle nie oznacza, że gra została naprawiona. Nie, nie. Możecie to zresztą sprawdzić TUTAJ.

Dodaj komentarz



53 myśli nt. „Battlefield 4 doczekał się Mantle

      1. gniewquo

        @Nitek

        też zerkam na BL i też nikogo nie widzę :(
        przez to kupiłem następną strzelankę, którą koń tutaj reklamuje – Insurgency :D , tyle że na podglądzie grupy steamowej widzę że żaden gikz w to nie gra :(
        Za to gra działa stabilnie i jak do kogoś strzelam to ten ktoś umiera! Do tego kulki lecą tam gdzie powinny! (kto by się tego spodziewał w FPS?! No kto?) :D

              1. gniewquo

                @aihS

                pewnie że o przeglądarce serwerów słyszałem :)
                nie wiem jak teraz, bo od 3 miesięcy nie włączałem RO2/RS ale jak wtedy szukałem, to znajdowałem może jeden serwer gdzie w większości grali ludzie, o 64 nawet nie marzyłem :D Najczęściej widywałem serwery z 2-6 graczami + ewentualne boty
                nie lubię grać z botami, nawet jak tylko mają uzupełniać miejsce po brakujących graczach, jakoś mija się to z celem w grach multiplayer…

Powrót do artykułu