Wiecie, upchną tam całe Diablo, a do tego wrzucą jeszcze trochę zmian.
Za PS Site.
Przedmioty klasowe
- Talizman Akkhana (amulet)
Dodano jako 7. element Pancerza Akkhana.
Obecne premie i moce zestawu pozostają bez zmian.
Amulet zapewnia szansę na zadanie trafienia krytycznego, a także posiada 3 inne losowe afiksy.
Kilka istniejących klasowych przedmiotów legendarnych otrzymało unikalne legendarne moce.
Uwaga: istniejące przedmioty nie zostaną objęte opisanymi zmianami; tylko nowe wersje tych przedmiotów otrzymają dodatkową moc legendarną.
Minimalny poziom postaci wymagany do użycia poniższych przedmiotów został dostosowany do poziomów, na których odblokowywane są poszczególne umiejętności.
- Szafranowy Pas
Obrażenia zadane przez następny Przytłaczający Atak zwiększą się o 40-50% za każdego trafionego przeciwnika (do maks. 20 przeciwników).
- Zerwikaptur
Każdy przeciwnik trafiony Opadającym Mieczem zwiększa na 5 sek. obrażenia zadawane przez Błogosławiony Młot o 50-60%.
- Pas z piekielnego kota
Granaty mają szansę na odbicie się od 3 do 5 razy, zadając dodatkowe 50% obrażeń przy każdym odbiciu.
Premia zostaje zwiększona do 800% przy ostatnim odbiciu.
Następujące umiejętności podlegają temu efektowi:
Strzała Odłamkowa – Oślepiająca strzała, Bomby Odłamkowe, Na Grubego Zwierza i bez runy
Deszcz Zemsty – Siła Nieczysta
Ostrzał – Demolka
Huragan Ognia – Bombardowanie
- Wściekłe Uderzenie
Umiejętności wykorzystujące siłę duchową, które teleportują postać podczas działania Objawienia, robią to samo za darmo z odległym celem.
- Golibroda
Zamiast zadawać bezpośrednie obrażenia, Duchowa Nawałnica wzmacnia się na celu. Kiedy połączenie zostanie zerwane, cel eksploduje zadając 225-250% nagromadzonych obrażeń wszystkim celom w zasięgu 15 metrów.
- Uzdrowienie Manalda
Zadające obrażenia od błyskawic umiejętności wykorzystujące moc tajemną zadają dodatkowe 20-25% obrażeń przez 5 sek.
Efekt zadawania obrażeń wraz z upływem czasu można odświeżyć dzięki obrażeniom od błyskawic i ładunkom.
- Obrońca Zachodniej Marchii
Nie można już przywołać wilka częściej niż raz na sekundę.
Obrażenia zadawane przez wilka zwiększają się wraz z każdym blokiem podczas okresu przejściowego.
- Karwasze Jerama
Zmniejszono minimalny poziom wymagany do otrzymania tego przedmiotu z 12 do 31, żeby pokrywał się z poziomem, na którym odblokowuje się Ściana Śmierci.
- Amulet Piekielnego Ognia
Naprawiono błąd, który sprawiał, że fetysze generowane przez ten przedmiot za pośrednictwem umiejętności pasywnej Mali Pochlebcy nie skracały prawidłowo czasu odnowienia Wściekłego Voodoo, jeśli na wyposażeniu znajdowało się Meteorytowe Kukri.
- Iluzoryczne Buty
Pozwolą Krzyżowcom używającym Konnej Szarży przechodzić przez ściany.
- Korbacz Wyniosłego
Zadając obrażenia, uwzględnia obecnie premie do Pchnięcia Tarczą wynikające z afiksu.
Poziomy kumulacji obrażeń nie będą znikać po zmianie sprzętu lub przy podnoszeniu przedmiotów.
Naprawiono błąd, który czasem powodował niezamierzone odprawianie ozdobnych zwierzaków, zmuszając graczy do ponownego przywołania ich za pośrednictwem interfejsu kolekcji.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że opcje transmogryfikacji nie odblokowywały się prawidłowo przy pierwszym pozyskaniu przedmiotu dającego kilka możliwości transmogryfikacji.
- Naprawiono błąd, który powodował wygasanie wzmocnienia pochodzącego od Ahavarionu, Włóczni Likandry przy przechodzeniu między poziomami Głębokiej Szczeliny.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Szkieletor wydawał niewłaściwe dźwięki, kiedy gracz używał niektórych elementów interfejsu użytkownika.
- Naprawiono błąd, który powodował, że premie do obrażeń od żywiołów wynikające z broni unieważniały premię do obrażeń przyznawaną przez Zbawienie Skulara Starożytnej Włóczni i jej typowi żywiołu.
- Naprawiono błąd, który pozwalał niektórym przeciwnikom odbijać w szamana obrażenia od martwicy pochodzące z Uprzęży Piekielnego Kła przy pomocy pocisków takich jak np. Zatruta Strzałka.
- (Tylko PST) Naprawiono błąd, który powodował zredukowanie kosztu usuwania klejnotów do zera.
To ile w koncu tego D1 ma byc? Mial byc maly wycinek i to tak zrobiony ze co widze gdzies news to w komentarzach jak to blizzard za nic ma graczy
@Redook
na testach było chyba 8 poziomów i grafa w rozdziałce chyba 640×480. Ale nie było jakoś tragicznie.
grałem na serwerach testowych i było fajnie. Widzę, że w pełnej wersji jest tego więcej i lepiej niż na testach.
za mało zmian by wracać na nowy sezon, a spowolnienia d3 do poziomu d1 to jakiś smutny żart. nie bede grał w grę.
ps: sezon w piatek o 16 rusza.
No to 20 lecie to straszna słabizna. Ale co zrobić jak im inne gry trzepią taki hajs, że nie opłaca się rzucać ludzi do robienia czegoś w Diablo.
@Sekal
z D3 już nie da się nic zrobić
EDIT: zresztą to nie jest tylko kwestia mechaniki. z całym tym gatunkiem już nie bardzo da się cokolwiek zrobić.
@Sekal
Odpaliłem i niestety wielki zieeeeeew.
Nie wystarczy zmniejszyć rozdzielczości i ograniczyć poruszania do 8 kierunków aby uzyskać “efekt diablo 1”. Tylko muzyka fajna.
Zabiłem Diablo. Fajny tryb. Przejdę jeszcze raz dla wyzwań i basta.