Wielka maszyna nakręcająca ruszyła

mokraTrawa dnia 19 marca, 2013 o 22:35    22 

Będziemy zasypywać Was niesamowitą ilością informacji, aż przejdziecie pranie mózgu i bez Battlefielda 4 nie będziecie mogli żyć! Miłego czytania.

News jest o wyciekach i plotkach. Wyciekły informacje że będzie to ewolucja a nie rewolucja (ktoś spodziewał się czegoś innego?). Na PC i konsolach nowej generacji zauważalny będzie wyraźny skok jakościowy w kwestii rozdzielczości, ilości wyświetlanych efektów i geometrii przedmiotów. Nasz informator donosi także, że będziemy mogli opowiedzieć się po stronie USA, Rosji i Chin. Mapy umiejscowione zostaną na terenie Azji. A w Azji jak to w Azji będą deszcze, dlatego wprowadzili zmienną pogodę. W trybie multi będzie generowany losowo i do wyboru będzie właśnie deszcz i ładna bezchmurna pogoda (zaawansowany system). Nocą oczywiście nie będzie można podrzynać gardeł (na tą chwilę nie ma przecieku na ten temat). 

Poza tymi rewelacjami szpieg z krainy deszczowców (karrramba dzieci z gimnazjum robią wielkie oczy – tu macie pierwszy odcinek) dostarczył nam listę:

  • 64 graczy na konsolach następnej generacji. Dużo większe mapy i bogatsze w detale
  • 3 frakcje – USA, Rosja i Chiny
  • 4 klasy z dodatkowymi możliwościami i poprawkami względem BF3
  • Ilość map w trybie multi na starcie będzie identyczna jak w BF3
  • DLC jest w fazie planowania
  • Battlefield 4 Premium będzie dostępny od startu gry z ekskluzywnymi perkami
  • Wróci większość osprzętu z BF3
  • Znacznie rozbudowany system drużyn
  • Powróci system wydawania rozkazów, ale będzie różnił się od tego z Battlefield 2
  • Więcej trybów gry dla wielu graczy niż w BF3 na starcie
  • Więcej map angażujących pojazdy niż w BF3
  • Frostbite 2 znacząco rozbudowany. Więcej efektów cząsteczkowych, lepsze oświetlenie, wyższa rozdzielczość tekstur, świat z większą ilością detali
  • Są plany integracji Battlefielda 3 z BF4
  • Battlelog zostanie wkrótce uaktualniony o opcję z BF4 – głównie dotyczące społeczności
  • Tryb dla jednego gracza i kooperacja powrócą, z tym, że jest nowy scenarzysta

Następnego newsa spodziewajcie się przy kolejnym wycieku (pewnie jutro). Good night and good luck.

Szyczpta punktów od crisi91

 

Frostbite 2.5

• PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.

• Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p.

• Na PC i przyszłych konsolach na jednym serwerze zagra maksymalnie 64 graczy, na obecnych konsolach – 24.

• Directx 11 dostępny tylko na PC.

• Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody.

• Destrukcja 4.0 będzie przypominać destrukcję z Bad Company 2, gdzie dało się zniszczyć niemal wszystko.

• Całe otoczenie (woda, teren, postacie) zostaną poddane tesalacji.

 

Battlefield 4

• Gra toczyć się będzie w roku 2020 ale będzie przypominać czasy współczesne.

• USA i Chiny głównymi frakcjami.

• Tryb singleplayer wystarczy na 5-6 godzin i będzie zawierał 2 kampanie PLA (Chiny).

• Powróci efekt znany z serii Bad Company gdzie na koniec rundy pojawiały się różne przerywniki.

• Lista poznanych map:

– Diaoyu Island

– Tiananmen

– Shanghai Bund

– Xizhimen

– Xizhimen Rush

• Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong.

• Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 (każdy z możliwością osobnej customizacji).

• Strefa powietrzna zostanie zwiększona.

• Powrót komendanta z możliwością wsparcia ogniem, zaopatrzeniem i skanem UAV.

• System umiejętności został przebudowany.

• Mikro-transakcje będą dostępne w grze, ale nie wpłyną na balans rozgrywki i będą opcjonalne.

• Pierwsze DLC będzie zawierało 4 mapy znane z Battlefield 2:

– Dalian Plant

– Daqing Oilfields

– The Great Wall of China

– Wake Island

Więcej przeczytasz: {“examplelinkURL_item”

Dodaj komentarz



22 myśli nt. „Wielka maszyna nakręcająca ruszyła

  1. crisi91

    Szykuje się duże DLC do BF3? 😛

    i znalazłem coś takiego:

    Frostbite 2.5

    • PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.

    • Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p.

    • Na PC i przyszłych konsolach na jednym serwerze zagra maksymalnie 64 graczy, na obecnych konsolach – 24.

    • Directx 11 dostępny tylko na PC.

    • Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody.

    • Destrukcja 4.0 będzie przypominać destrukcję z Bad Company 2, gdzie dało się zniszczyć niemal wszystko.

    • Całe otoczenie (woda, teren, postacie) zostaną poddane tesalacji.

    Battlefield 4

    • Gra toczyć się będzie w roku 2020 ale będzie przypominać czasy współczesne.

    • USA i Chiny głównymi frakcjami.

    • Tryb singleplayer wystarczy na 5-6 godzin i będzie zawierał 2 kampanie PLA (Chiny).

    • Powróci efekt znany z serii Bad Company gdzie na koniec rundy pojawiały się różne przerywniki.

    • Lista poznanych map:

    – Diaoyu Island

    – Tiananmen

    – Shanghai Bund

    – Xizhimen

    – Xizhimen Rush

    • Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong.

    • Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 (każdy z możliwością osobnej customizacji).

    • Strefa powietrzna zostanie zwiększona.

    • Powrót komendanta z możliwością wsparcia ogniem, zaopatrzeniem i skanem UAV.

    • System umiejętności został przebudowany.

    • Mikro-transakcje będą dostępne w grze, ale nie wpłyną na balans rozgrywki i będą opcjonalne.

    • Pierwsze DLC będzie zawierało 4 mapy znane z Battlefield 2:

    – Dalian Plant

    – Daqing Oilfields

    – The Great Wall of China

    – Wake Island

    1. aryman222

      @crisi91

      “Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p” – WTF? już na starcie nie pociągną 1080p? pięknie…

      “Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody” – to akurat świetny pomysł.

      “Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong” – Xia… what? zajebiście, nie będę w stanie zapamiętać nazwy broni, którą gram 🙂

      “Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 ” – i wszystko jasne, BF4 to wina Tuska.

      ” Wake Island” – zagraj to jeszcze raz Sam…

  2. ConfusedSoGood

    Wszystko fajnie pięknie, ale nadal zastanawiam się po co tak szybko wydawać następnego Battlefield’a. Moim zdaniem jakby wydali za rok albo i dwa to miałoby to większy sens. Oczywiście ja patrzę na to od strony gracza a z tej drugiej zapewne wydawałbym jeszcze częściej bo przecież pieniądze się liczą. Ah, ten dzisiejszy świat…

    1. nacho66

      @ConfusedSoGood

      Dobrze, ze dodales, ze ‘od strony gracza’. Bo z kazdej innej strony to Twoj pomysl nie ma najmniejszego sensu.

      Battlefield to maszynka do robienia pieniedzy i lepiej nie bedzie. War Z dostala baty od 90% grajacej populacji swiata za … ehem.. ‘opcjonalne’ mikrotransakcje, w grze, za ktora trzeba zaplacic. To male piweczko przy BF4, ktory bedzie kosztowal dwa razy tyle na dzien dobry, a na ‘opcjonalnych’ transakcjach zarobi drugie tyle

  3. vanaheim77

    Fajnie by było, gdyby zrobili BF4 w realiach II wojny światowej – na pewno dałoby się w jakiś sensowny sposób zaimplementować bronie, unlocki, zadania i inne tricki z BF3 do klimatów z tego konfliktu.
    A tak, to wygląda to tak jak napisał crisi91 – DLC do BF3.

  4. MusialemToPowiedziec

    • PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.

    I będzie to widoczne jak w BF3, łącznie z tygodniowym wyprzedzeniem wypuszczania patchy (nawet nie DLC, a samych naprawiaczy błędów) tydzień wcześniej na konsolach…

    1. Goblin_Wizard

      @MusialemToPowiedziec

      Źle do tego podchodzisz. Patch mi na usta:
      [quote]PC-ty to bardziej skomplikowane i złożone maszyny, a ich użytkownicy bardziej wymagający. Dlatego właśnie patche na “kalkulatory” wychodzą szybciej, a te przeznaczone na komputery są dopracowywane z dużo większą pieczołowitością i z tego powodu powstaje niewielkie opóźnienie.;)[/quote]

  5. lehusan

    Przed rundą będziesz miał czas żeby za prawdziwą kasę kupić ammo do broni, nie masz kasy – napierdalasz nożem i liczysz na to, że dziabniesz jakiegoś nadzianego gościa z naładowanym gunem… Zatem będziemy mieć w większości serwery knife only, a tych z kasą będziemy wyzywać od czituchów 🙂

Powrót do artykułu