Będziemy zasypywać Was niesamowitą ilością informacji, aż przejdziecie pranie mózgu i bez Battlefielda 4 nie będziecie mogli żyć! Miłego czytania.
News jest o wyciekach i plotkach. Wyciekły informacje że będzie to ewolucja a nie rewolucja (ktoś spodziewał się czegoś innego?). Na PC i konsolach nowej generacji zauważalny będzie wyraźny skok jakościowy w kwestii rozdzielczości, ilości wyświetlanych efektów i geometrii przedmiotów. Nasz informator donosi także, że będziemy mogli opowiedzieć się po stronie USA, Rosji i Chin. Mapy umiejscowione zostaną na terenie Azji. A w Azji jak to w Azji będą deszcze, dlatego wprowadzili zmienną pogodę. W trybie multi będzie generowany losowo i do wyboru będzie właśnie deszcz i ładna bezchmurna pogoda (zaawansowany system). Nocą oczywiście nie będzie można podrzynać gardeł (na tą chwilę nie ma przecieku na ten temat).
Poza tymi rewelacjami szpieg z krainy deszczowców (karrramba dzieci z gimnazjum robią wielkie oczy – tu macie pierwszy odcinek) dostarczył nam listę:
- 64 graczy na konsolach następnej generacji. Dużo większe mapy i bogatsze w detale
- 3 frakcje – USA, Rosja i Chiny
- 4 klasy z dodatkowymi możliwościami i poprawkami względem BF3
- Ilość map w trybie multi na starcie będzie identyczna jak w BF3
- DLC jest w fazie planowania
- Battlefield 4 Premium będzie dostępny od startu gry z ekskluzywnymi perkami
- Wróci większość osprzętu z BF3
- Znacznie rozbudowany system drużyn
- Powróci system wydawania rozkazów, ale będzie różnił się od tego z Battlefield 2
- Więcej trybów gry dla wielu graczy niż w BF3 na starcie
- Więcej map angażujących pojazdy niż w BF3
- Frostbite 2 znacząco rozbudowany. Więcej efektów cząsteczkowych, lepsze oświetlenie, wyższa rozdzielczość tekstur, świat z większą ilością detali
- Są plany integracji Battlefielda 3 z BF4
- Battlelog zostanie wkrótce uaktualniony o opcję z BF4 – głównie dotyczące społeczności
- Tryb dla jednego gracza i kooperacja powrócą, z tym, że jest nowy scenarzysta
Następnego newsa spodziewajcie się przy kolejnym wycieku (pewnie jutro). Good night and good luck.
Szyczpta punktów od crisi91
Frostbite 2.5
• PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.
• Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p.
• Na PC i przyszłych konsolach na jednym serwerze zagra maksymalnie 64 graczy, na obecnych konsolach – 24.
• Directx 11 dostępny tylko na PC.
• Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody.
• Destrukcja 4.0 będzie przypominać destrukcję z Bad Company 2, gdzie dało się zniszczyć niemal wszystko.
• Całe otoczenie (woda, teren, postacie) zostaną poddane tesalacji.
Battlefield 4
• Gra toczyć się będzie w roku 2020 ale będzie przypominać czasy współczesne.
• USA i Chiny głównymi frakcjami.
• Tryb singleplayer wystarczy na 5-6 godzin i będzie zawierał 2 kampanie PLA (Chiny).
• Powróci efekt znany z serii Bad Company gdzie na koniec rundy pojawiały się różne przerywniki.
• Lista poznanych map:
– Diaoyu Island
– Tiananmen
– Shanghai Bund
– Xizhimen
– Xizhimen Rush
• Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong.
• Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 (każdy z możliwością osobnej customizacji).
• Strefa powietrzna zostanie zwiększona.
• Powrót komendanta z możliwością wsparcia ogniem, zaopatrzeniem i skanem UAV.
• System umiejętności został przebudowany.
• Mikro-transakcje będą dostępne w grze, ale nie wpłyną na balans rozgrywki i będą opcjonalne.
• Pierwsze DLC będzie zawierało 4 mapy znane z Battlefield 2:
– Dalian Plant
– Daqing Oilfields
– The Great Wall of China
– Wake Island
Więcej przeczytasz: {“examplelinkURL_item”
Szykuje się duże DLC do BF3? 😛
i znalazłem coś takiego:
Frostbite 2.5
• PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.
• Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p.
• Na PC i przyszłych konsolach na jednym serwerze zagra maksymalnie 64 graczy, na obecnych konsolach – 24.
• Directx 11 dostępny tylko na PC.
• Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody.
• Destrukcja 4.0 będzie przypominać destrukcję z Bad Company 2, gdzie dało się zniszczyć niemal wszystko.
• Całe otoczenie (woda, teren, postacie) zostaną poddane tesalacji.
Battlefield 4
• Gra toczyć się będzie w roku 2020 ale będzie przypominać czasy współczesne.
• USA i Chiny głównymi frakcjami.
• Tryb singleplayer wystarczy na 5-6 godzin i będzie zawierał 2 kampanie PLA (Chiny).
• Powróci efekt znany z serii Bad Company gdzie na koniec rundy pojawiały się różne przerywniki.
• Lista poznanych map:
– Diaoyu Island
– Tiananmen
– Shanghai Bund
– Xizhimen
– Xizhimen Rush
• Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong.
• Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 (każdy z możliwością osobnej customizacji).
• Strefa powietrzna zostanie zwiększona.
• Powrót komendanta z możliwością wsparcia ogniem, zaopatrzeniem i skanem UAV.
• System umiejętności został przebudowany.
• Mikro-transakcje będą dostępne w grze, ale nie wpłyną na balans rozgrywki i będą opcjonalne.
• Pierwsze DLC będzie zawierało 4 mapy znane z Battlefield 2:
– Dalian Plant
– Daqing Oilfields
– The Great Wall of China
– Wake Island
@crisi91
“Na przyszłych konsolach gra ma działać w 60 kl/s w rozdzielczości 720p” – WTF? już na starcie nie pociągną 1080p? pięknie…
“Dynamiczne efekty atmosferyczne takie jak: deszcz, mgła, burza piaskowa. Oznacza to losowość pogody” – to akurat świetny pomysł.
“Potwierdzone bronie: J20, Y20 oraz Xianglong” – Xia… what? zajebiście, nie będę w stanie zapamiętać nazwy broni, którą gram 🙂
“Potwierdzone czołgi: M1A2 TUSK oraz PLA Type 99 ” – i wszystko jasne, BF4 to wina Tuska.
” Wake Island” – zagraj to jeszcze raz Sam…
Wszystko fajnie pięknie, ale nadal zastanawiam się po co tak szybko wydawać następnego Battlefield’a. Moim zdaniem jakby wydali za rok albo i dwa to miałoby to większy sens. Oczywiście ja patrzę na to od strony gracza a z tej drugiej zapewne wydawałbym jeszcze częściej bo przecież pieniądze się liczą. Ah, ten dzisiejszy świat…
@ConfusedSoGood
Dobrze, ze dodales, ze ‘od strony gracza’. Bo z kazdej innej strony to Twoj pomysl nie ma najmniejszego sensu.
Battlefield to maszynka do robienia pieniedzy i lepiej nie bedzie. War Z dostala baty od 90% grajacej populacji swiata za … ehem.. ‘opcjonalne’ mikrotransakcje, w grze, za ktora trzeba zaplacic. To male piweczko przy BF4, ktory bedzie kosztowal dwa razy tyle na dzien dobry, a na ‘opcjonalnych’ transakcjach zarobi drugie tyle
http://i.imgur.com/VAzET.jpg
ed: Also:
[quote]Mikro-transakcje będą dostępne w grze, ale nie wpłyną na balans rozgrywki i będą opcjonalne.
Pierwsze DLC będzie zawierało 4 mapy znane z Battlefield 2:
DLC jest w fazie planowania
Battlefield 4 Premium będzie dostępny od startu gry z ekskluzywnymi perkami[/quote]
http://www.listenonrepeat.com/watch/?v=SPMmE04NB8E
Co tam BF4 – tu coś dla fanów Legend of Grimrock:
http://www.rockpapershotgun.com/2013/03/19/enter-stranger-legend-of-grimrock-reworked/
@Inadurill
co tam suche linki, klik
https://www.gikz.pl/dev-info/chcesz-napisac-news-szybki-tutorial
@Nitek
Wiem, wiem, zastanawiałem się nad tym 😉
@Inadurill
serdecznie polecam!
Grałbym.
Fajnie by było, gdyby zrobili BF4 w realiach II wojny światowej – na pewno dałoby się w jakiś sensowny sposób zaimplementować bronie, unlocki, zadania i inne tricki z BF3 do klimatów z tego konfliktu.
A tak, to wygląda to tak jak napisał crisi91 – DLC do BF3.
Zaawansowany system bezchmurnej pogody – naprawdę, jestem pod wrażeniem;).
Nikt mi nie uwierzy, ale nie grałem w żadnego BF…
Nie bardzo wiem zatem o czym mowa, ale miło się czytało 🙂
@gc_reader
W sumie to Tobie zazdroszcze …
• PC jest wiodącą platformą jeśli chodzi o produkcję gry.
I będzie to widoczne jak w BF3, łącznie z tygodniowym wyprzedzeniem wypuszczania patchy (nawet nie DLC, a samych naprawiaczy błędów) tydzień wcześniej na konsolach…
@MusialemToPowiedziec
No ale przecież w BF3 też zapowiadali, ze PC jest wiodącą platformą. Ale później zmienili zdanie 🙂
@MusialemToPowiedziec
Źle do tego podchodzisz. Patch mi na usta:
[quote]PC-ty to bardziej skomplikowane i złożone maszyny, a ich użytkownicy bardziej wymagający. Dlatego właśnie patche na “kalkulatory” wychodzą szybciej, a te przeznaczone na komputery są dopracowywane z dużo większą pieczołowitością i z tego powodu powstaje niewielkie opóźnienie.;)[/quote]
@MusialemToPowiedziec
cóż, platformą wiodącą pod względem technologii i możliwości będzie PC (tak samo jak przy BF3). jeżeli natomiast chodzi o terminy, to KTO DA WIĘCEJ w łapę EA, czyli można się spodziewać, że MS lub Sony kupią coś extra.
@aryman222
Chciałem zauważyć, że PC to też w tym jak i w wielu innych przypadkach … MS :p
Przed rundą będziesz miał czas żeby za prawdziwą kasę kupić ammo do broni, nie masz kasy – napierdalasz nożem i liczysz na to, że dziabniesz jakiegoś nadzianego gościa z naładowanym gunem… Zatem będziemy mieć w większości serwery knife only, a tych z kasą będziemy wyzywać od czituchów 🙂
@lehusan
Gold ammo niczym w WoTcie 😀
@lehusan
Bez kasy będzie można zastawiać pułapki jak Dutch w Predatorze i wystrugać sobie łuk