Wielkie Derby – Indie. Dogrywka i półfinały

maladict dnia 21 stycznia, 2015 o 9:13    25 

WD14indiepolf

Znamy już pierwszego półfinalistę – Banished. Jak na początek całkiem nieźle.

O pozostałe miejsca będzie musiała odbyć się dogrywka. Co znaczy, że możecie głosować jeszcze raz!!! Yay!!!! Ale może najpierw przypomnijmy wyniki (uwzględniając w nich dogrywkę).

Grupa A

  1. This War of Mine – 21
  2. Insurgency – 21
  3. The Banner Saga – 18
  4. Dungeon of the Endless -10

Dungeon of the Endless wyraźnie odstawał od pozostałych rywali, którzy do końca toczyli wyrównaną walkę, w której każdy rezultat był możliwy.

Grupa B

  1. The Banished – 24
  2. Door Kickers – 14
  3. The Vanishing of Ethan Carter – 14
  4. Transistor – 13

Podobnie jak w grupie A, The Banished wyraźnie odstawał od pozostałych rywali, którzy do końca toczyli wyrównaną walkę, w której każdy rezultat był możliwy. Warto zauważyć, że gra ta zdobyła jak do tej pory najwięcej głosów i to w grupie na którą głosów oddano mniej. Czy to ją czyni faworytem? Przekonamy się wieczorem gdy poznamy wyniki dogrywki.

Po dogrywce czas na chwilę przerwy

 

po której ruszamy z półfinałami. Zostańcie z nami, nie zmieniajcie strony!

A w półfinałach zmierzą się:

This War of Mine – Door Kickers

The Banished – Insurgency

W dogrywce głosujemy do środowego wieczora, w półfinałach do piątkowego. Dokładnych czasów nie podaję, bo trwają prace na zniwelowaniem wpływu różnych stref czasowych na ustawienia serwera. Ale przyjmijmy, że to będzie około 21.00.

Dodaj komentarz



25 myśli nt. „Wielkie Derby – Indie. Dogrywka i półfinały

  1. Wyspa

    Żeby Tranistor z Ethanem przegrał… ja w Etanie poza grafiką i story nie widzę nic ciekawego. Mimo że gra reklamuje się maksymalną imersją, w pewnych momentach była Growa aż do bólu, co totalnie z tej imersji wybijało. W mojej ocenie tak mniej więcej 50% zagadek i mechanik się sprawdzało, rzeczywiście spełniało swoją rolę i były na prawdę mega (np: pościg za kosmonautą, wiedźma), pozostałe 50% totalnie wybijało gracza z klimatu całości i powodowało frustrację (np: kopalnia, pułapki)

Powrót do artykułu