Planet Coaster #4 – tunel

Nitek dnia 22 czerwca, 2016 o 14:00    4 

planet

Idąc w myśl zasady od ogółu do szczegółu, dzisiaj dłubiemy w tym, co zostało już wydłubane. Przekształcamy postawione formy w coś zupełnie innego. Dodajemy detal i pieścimy oczy ogólnym pięknem kreacji wygenerowanych w głowie szalonego architekta struktur sektora rozrywkowego, mnie.

Kolejna środa, kolejne odwiedziny w parku. Najlepsze jest to, że korci, by trochę kolejne publikacje przyspieszyć, ale jak powinie mi się noga, albo przymrę brakiem czasu, może być psikus i regularność spadnie. A tak, jest raz w tygodniu, wszyscy czekają jak na kolejny podryw Alexis i jest chyżo. Mam nadzieję, że tendencja się utrzyma.

A jeśli macie sugestie, propozycje, ciśniecie komcie i coś się pomyśli, wymyśli, spróbuje ogarnąć. Wszak rzeczy niemożliwe robię od ręki, na cuda i kolejny odcinek trzeba trochę poczekać.

Dodaj komentarz



4 myśli nt. „Planet Coaster #4 – tunel

  1. Yanecky

    Ja nie wiem, czy to jest notka poranna i być może mnie Nitek zruga znowu za offtop*, ale mam dwa pytania offtopowe:
    - Czy warto brać Star Wars Battlefront na PC za 66zł (promo na originie)
    - Czy ktoś tu jeszcze czasem grywa w Vermintide?

    *może tam, gdzie można offtopować, dawać na koniec notki taką informację?

  2. brum75 Czytelnik pierwszej klasy

    A propos „małych armatek” – nie ma tam jakiejś prostej opcji powiększania tych lamp/armat/flag? W sensie klikasz na elemencie i jakieś plus/minus? Przydałoby się coś takiego. Skoro jest już tyle możliwości zabawy w architekta to takie skalowanie, nawet w zakresie 50-150% byłoby ok.
    I może jeszcze pytanko: jak wygląda kwestia ekonomicznej warstwy gry? Coś już wiadomo? Bo na razie mamy wypasiony komponent budowlany a co z zabawą w małego księgowego?

    1. Nitek Autor tekstu De Kuń

      @brum75

      Nie ma jeszcze skalowania. Ciężko powiedzieć czy będzie, bo właściwie masz trzy rozmiarówki przedmiotów jakie możesz dobrać.
      Jak widać było wiele jest tu coming soon, włącznie z aspektami księgowości, gotowymi budynkami i statystykami kolejek. To alfa panie. Z tego co wiem, nie chcieli nawet udostępniać modułu z budowaniem kolejek, ale pod naciskiem społeczności wsadzili tyle co mają, więc koniec końców gra się pewnie mocno zmieni.
      Póki co to sandboks na nielimitowanych hajsach.
      No chyba nie spodziewałeś się, że już będzie to wszystko w środku ;)

Powrót do artykułu