Planet Coaster #11 – Roller Mobster

Nitek dnia 19 września, 2016 o 15:47    1 

pc11

Dzisiejszy plac budowy zwinięty został prawie tak samo jak był rozstawiony. Plan był jeden, dobudować pierwszego roller coastera. Z zakończeniem, wiecie. Nie tak jak ostatnio.

Dziwnym nie jest, jeśli powiem, że się udało. Obecnie alpha nie dostaje zbyt wiele łatek, jeśli ktoś jest zeintersowany procesem tworzenia Planet Coastera, jednakże z wciąż pęczniejącymi zasobami Steam Workshopu jest co robić. Czekam jednak na więcej rzeczy tematycznych, bo to doskwiera najbardziej. Za to terraforming dalej kopie zady, a całość jawi się w jasnych barwach.

Moja kolejka zaś? Pewnie jest dobra, bo i drop przy wyjściu generuje zacny.

Planet Coaster będzie miał premierę 17 listopada.

Dodaj komentarz



Jedna myśl nt. „Planet Coaster #11 – Roller Mobster

  1. brum75 Czytelnik pierwszej klasy

    6,30? Szacunek!
    Theme Park w wersji na PC przy 8 mega ram miał ponoć jeszcze lepsze dźwięki. no ale kto miał wtedy 8 mega??
    A kolejeczka bardzo ładna, niewielka ale flaczki na drugą stronę wywija. Chyba musisz dorzucić operatorów mopów i szufelek do ogarniania sektora na wyjściu :)
    Efektowne te statsy, bardzo to wiarygodnie wygląda. Tylko ciut ciut mniej pro od CADa :)
    Magda mi trochę przez ramię zerka, pamiętam że kiedyś w Rollercoaster Tycoona pogrywała to może da się skusić i na to.

Powrót do artykułu