NVIDIA postanowiła udowodnić, że włosy im nieobce i na GPU Technology Conference pokazali co potrafią w tym i w innych tematach.
Włosy to oczywiście mało istotny drobiazg, któremu jednak splendoru dodaje fakt, że prezentowała go piękna wróżka, którą znamy z wcześniejszych filmików promocyjnych. Pokazywane później nowe możliwości animowania twarzy jakoś szczególnie mnie nie poruszyły. Co rozbudziło we mnie największe nadzieje, to początek prezentacji i technologia pozwalająca renederować fizycznie wiarygodną relację "morze – statek". Twórcy gier będą w stanie dowolnie kształtować stan pogody (w skali Beauforta), a okręt będzie odpowiednio na to reagował. Zobaczcie sami:
No postęp jest ale do realizmu jeszcze daleko. Po 1-sze statek w ogóle nie kołysze się na boki, tylko przód/tył. 2. Elementy statku ochlapane wodą powinny się błyszczeć, a tymczasem tu są cały czas matowe. Muszą jeszcze trochę nad tym popracować.
@Goblin_Wizard
kołysze się “przód -tył”, bo fala jest z przodu 🙂 ciekawe jak byłoby, gdyby kapitan dał dupy i ustawił okręt bokiem do fali…
@aryman222
Wiem, że fala jest z przodu tyle, że ona nigdy nie trafia dokładnie pod kątem 90st. i statek ma lekkie przechyły. Poza tym fala też nie jest “równa” pod całym statkiem (nie wiem jak to lepiej określić).
@Goblin_Wizard
kumam o czym mówisz, fale nie są “robione” od linijki. przechylenia boczne będą pewnie prezentowane za rok, dwa. obecnie musimy założyć, że sternik (czy kapitan) daje radę ustawić okręt pod kontem 90 stopni, względem fali 🙂
@Goblin_Wizard
Oj statek na boki się nie buja ale to i tak wygląda świetnie 🙂
@Goblin_Wizard
Kołysze się na boki tylko nie rzuca się to tak w oczy jak w płaszczyźnie przód tył. Tutaj masz przykład z reala
http://www.youtube.com/watch?v=Dlw-psIYrgQ
Jak dla mnie symulacja miodzio. Taki poziom w grze zobaczyć to było by cuś.
Z wlosami AMD i tak wygrywa. Nie dosc, ze dluzszego to jeszcze dostepne w grze nawet dla kart nVidii. Opcja zielionych pokazywana byla juz bodajze 3 lata temu i wciaz nie doczekala sie realizacji ;P